Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Exceptional schreef:Vloeibare MDMA is Belgentaal voor GHB.
kaasje schreef:Exceptional schreef:Vloeibare MDMA is Belgentaal voor GHB.
Bwa daar zijn we al voorbij, mensen die ghb vloeibare mdma noemen zijn meestal kranten of andere mensen die eigenlijk van niets weten.
Blauwe G zou ik ook raar vinden trouwens.
Exceptional schreef:kaasje schreef:Exceptional schreef:Vloeibare MDMA is Belgentaal voor GHB.
Bwa daar zijn we al voorbij, mensen die ghb vloeibare mdma noemen zijn meestal kranten of andere mensen die eigenlijk van niets weten.
Blauwe G zou ik ook raar vinden trouwens.
Misschien had ik het anders moeten verwoorden. De laatste keer dat ik de term "Vloeibare MDMA" hoorde is bijna tien jaar geleden en het waren voornamelijk Belgen die GHB zo noemden.
kaasje schreef:Ahaa ja kan wel, wat een kutbenaming eigenlijk!
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Poseidon schreef:Waar is de afbeelding gebleven?![]()
FRESH schreef:Hier nog zo'n mooi voorbeeld van vloeibare methylone.
Werd ook wel Xplosion genoemd of Explosion
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:FRESH schreef:Hier nog zo'n mooi voorbeeld van vloeibare methylone.
Werd ook wel Xplosion genoemd of Explosion
Echt? Dan heb ik een keer op lowlands methylone op?
Kut spul voor mij, 1 uur beetje vagig, paar uur lang compleet uitgeput.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Ik had die genomen omdat ie smartshop pipo zei dat het niet met mijn serotonine zou kutten, want ik zat in een mdma pauze.
Grrrr
fredrik schreef:Er gingen hier in de regio vaak verhalen rond over ''Blue 69'', wat een mix van GHB, MDMA en blue curaçao moest zijn. Blijkbaar is het dus niet iets wat hier in de regio verzonnen is. Ik ben het nog nooit tegengekomen, maar het zou zo iets kunnen zijn maar dat is giswerk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten