Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Vlucht via Dubai

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Vlucht via Dubai

Berichtdoor Sarz » do jul 11, 2013 4:30 pm

Beste leden,

Binnenkort ga ik op vakantie naar Thailand en zal moeten overstappen in Dubai. Nou heb ik nog al wat horrorverhalen gehoord/gelezen over Dubai. Zoals mensen die 4 jaar vast zitten voor 0,003 gr wiet. Uiteraard ben ik niet van plan wiet mee te nemen. Ik blow echter zelf wel aardig wat, en er is dus altijd kans dat er ergens in een zak/onder een schoenzool/wat dan ook een miniem stukje wiet zit.
Hoe erg zorgen moet ik me maken?
Sarz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 38
Geregistreerd: wo maart 23, 2011 11:03 pm

Re: Vlucht via Dubai

Berichtdoor Fret » do jul 11, 2013 4:35 pm

als je overstapt ga je niet opnieuw langs de douane toch?
"Ik ben hier emotioneel te onzeker voor Ernie." -Bert, 2015

Avatar gebruiker
Fret
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 786
Geregistreerd: wo jun 26, 2013 9:04 pm
Woonplaats: Bij mijn moeder thuis in de kelder

Re: Vlucht via Dubai

Berichtdoor Sarz » do jul 11, 2013 4:41 pm

Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Ik maak me vooral zorgen om eventuele drugshonden die het kunnen ruiken..
Sarz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 38
Geregistreerd: wo maart 23, 2011 11:03 pm

Re: Vlucht via Dubai

Berichtdoor Poseidon » do jul 11, 2013 4:42 pm

Alles goed schoon maken voor je die kant op vliegt. Kleding wassen, eventueel nieuwe schoenen kopen, ook ander rugtas aanschaffen als daar wiet in gezeten heeft!

Zag in zo'n borderpatrol~docu een keer een kerel op het vliegveld van Melbourne waar de drugshond naar toe rende. Die werd uren vastgehouden, alles binnenste buiten gekeerd... ze vonden enkel sporen van cocaïne en hasj op zijn kleding. Toen mocht hij gaan.
In zo'n geval ben je in Dubai niet mals. In het gunstigste geval mag je het land niet in...
Toen mijn pa nog off shore werk deed, had een collega van hem ondanks alle waarschuwingen een fles whiskey de Arabische Emiraten binnen gesmokkeld. Werd betrapt en heeft daar een maand voor vastgezeten. Uiteindelijk hebben ze hem voor een buitensporig hoog bedrag aan steekpenningen vrij kunnen kopen.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Vlucht via Dubai

Berichtdoor Sarz » do jul 11, 2013 4:58 pm

Poseidon schreef:Alles goed schoon maken voor je die kant op vliegt. Kleding wassen, eventueel nieuwe schoenen kopen, ook ander rugtas aanschaffen als daar wiet in gezeten heeft!

Zag in zo'n borderpatrol~docu een keer een kerel op het vliegveld van Melbourne waar de drugshond naar toe rende. Die werd uren vastgehouden, alles binnenste buiten gekeerd... ze vonden enkel sporen van cocaïne en hasj op zijn kleding. Toen mocht hij gaan.
In zo'n geval ben je in Dubai niet mals. In het gunstigste geval mag je het land niet in...
Toen mijn pa nog off shore werk deed, had een collega van hem ondanks alle waarschuwingen een fles whiskey de Arabische Emiraten binnen gesmokkeld. Werd betrapt en heeft daar een maand voor vastgezeten. Uiteindelijk hebben ze hem voor een buitensporig hoog bedrag aan steekpenningen vrij kunnen kopen.


Ik heb helaas niet echt het budget om een nieuwe koffer/rugtas/schoenen aan te schaffen. Er heeft misschien ooit een zakje wiet (in een stashbox) ingezeten. Zou het voldoende zijn hem goed schoon te maken (eventueel met een stofzuiger)?
Sarz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 38
Geregistreerd: wo maart 23, 2011 11:03 pm

Re: Vlucht via Dubai

Berichtdoor Poseidon » do jul 11, 2013 5:16 pm

Sarz schreef:Ik heb helaas niet echt het budget om een nieuwe koffer/rugtas/schoenen aan te schaffen. Er heeft misschien ooit een zakje wiet (in een stashbox) ingezeten. Zou het voldoende zijn hem goed schoon te maken (eventueel met een stofzuiger)?


Geen geld voor een nieuwe tas maar wel om naar THailand & Dubai af te reizen? :grin:
Goed stofzuigen en de boel afnemen met een vochtige doek die in en sopje met Andy en een scheutje ammonia gelegen heeft, dan komt het wel goed.
Ammonia heeft een scherpe lucht. Ook al ruikt een mens het niet, de scherpe hondenneus zal het niet prettig vinden als er nog microsporen wiet op zitten. Denk dat de ammonia die dan zal overstemmen.
enne, wel cool blijven bij de douane. Niet onrustig gaan dremmelen en zweten enzo :wink:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Vlucht via Dubai

Berichtdoor Sarz » do jul 11, 2013 5:24 pm

Poseidon schreef:
Sarz schreef:Ik heb helaas niet echt het budget om een nieuwe koffer/rugtas/schoenen aan te schaffen. Er heeft misschien ooit een zakje wiet (in een stashbox) ingezeten. Zou het voldoende zijn hem goed schoon te maken (eventueel met een stofzuiger)?


Geen geld voor een nieuwe tas maar wel om naar THailand & Dubai af te reizen? :grin:
Goed stofzuigen en de boel afnemen met een vochtige doek die in en sopje met Andy en een scheutje ammonia gelegen heeft, dan komt het wel goed.
Ammonia heeft een scherpe lucht. Ook al ruikt een mens het niet, de scherpe hondenneus zal het niet prettig vinden als er nog microsporen wiet op zitten. Denk dat de ammonia die dan zal overstemmen.
enne, wel cool blijven bij de douane. Niet onrustig gaan dremmelen en zweten enzo :wink:


Haha, de reis naar Thailand is juist de reden dat ik geen geld meer heb :wink:. Overigens verblijf ik niet in Dubai, ik moet daar alleen overstappen op een andere vlucht naar Bangkok. Bedankt voor de tips! Zal vast wel goed komen.
Sarz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 38
Geregistreerd: wo maart 23, 2011 11:03 pm

Re: Vlucht via Dubai

Berichtdoor Poseidon » vr jul 12, 2013 12:06 am

Fijne vakantie in ieder geval :)
Mocht het in Dubai fout gaan, laat je advocaat me een pm sturen als je iets van matreaal of zo nodig hebt. :-P
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 9 gasten

Royal Queen Seeds banner