Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Voorbeeld verschillen in Amfetamine batches

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Voorbeeld verschillen in Amfetamine batches

Berichtdoor Jmths » ma sep 23, 2019 3:01 pm

Dag mensen, ik had toevallig tijdelijk 3 verschillende batches Amfetamine in mijn bezit die alle drie vrijwel volledig zuiver zijn (2 van de 3 batches getest). De 'B kwaliteit' Amfetamine oogt echter nog licht gelig door enige onzuiverheden waarvan ik vermoed dat het enig sulfaat restproduct bevat. Alle drie de batches betreffen dus de Amfetamine sulfaat vorm.

Nu is het natuurlijk onverstandig om de kwaliteit van een product op het oog in te schatten maar ik had een dermate mooi casusgeval aan Amfetamine batches voor mij liggen dat ik het niet kon laten deze even te delen. Bij deze.







En als laatste nog een foto van een brokje van de 'AAA-vitamine' batch, een absoluut plaatje als je het mij vraagt. De sparkles vliegen er nog net niet vanaf.

Laatst bijgewerkt door Jmths op ma sep 23, 2019 7:50 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Voorbeeld verschillen in Amfetamine batches

Berichtdoor xastur » vr sep 27, 2019 2:28 am

Super lekker man...
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: Voorbeeld verschillen in Amfetamine batches

Berichtdoor spikeycloud » vr sep 27, 2019 11:12 am

Goei poeier :smokin:
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Voorbeeld verschillen in Amfetamine batches

Berichtdoor spikeycloud » ma sep 30, 2019 4:58 pm

Overigens waarom had/heb je ze maar tijdelijk in bezit? Is alles al door je neus heengegaan? :smokin:
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Voorbeeld verschillen in Amfetamine batches

Berichtdoor Jmths » ma sep 30, 2019 8:30 pm

spikeycloud schreef:Overigens waarom had/heb je ze maar tijdelijk in bezit? Is alles al door je neus heengegaan? :smokin:

Ik heb de 'B-' en 'A' Kwaliteit Amfetamine weg gegeven. Van de meest zuivere batch heb ik nog enkele grammen in bezit dat ik als alternatief voor een Dexamfetamine voorschrift gebruik.

Deze doseer ik volumetrisch op 3,33mg. Deze doseer ik bescheiden en met beleid zo'n 2-3 keer per week en dan maximaal 10mg per 3-4 uur tijdsinterval.

Ik heb destijds de kwestie voorgelegd aan een hulpverlener. Dexamfetamine op voorschrift is prijzig en vaak wat moeilijk te bekomen op voorschrift in verband met misbruik potentieel.

Racemische Amfetamine is volgens (ouder) wetenschappelijk onderzoek ook nog wel net iets efficiënter gebleken voor praktische toepassing van wat ik heb gelezen ten opzichte van Dexamfetamine en ten opzichte van Methylfenidaat (Ritalin) des te meer (de laatste welke daarin tegen minder misbruikpotentieel kent).

Ik ben vrij open in de informatie die ik online deel, om die reden wil ik nog wel eens benadrukken dat er in context van drugs geen financieel motief achter schuilt voor mij. Drugs blijft een wat gevoelig onderwerp voor sommigen natuurlijk.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Voorbeeld verschillen in Amfetamine batches

Berichtdoor spikeycloud » ma sep 30, 2019 10:50 pm

Jmths schreef:
spikeycloud schreef:Overigens waarom had/heb je ze maar tijdelijk in bezit? Is alles al door je neus heengegaan? :smokin:

Ik heb de 'B-' en 'A' Kwaliteit Amfetamine weg gegeven. Van de meest zuivere batch heb ik nog enkele grammen in bezit dat ik als alternatief voor een Dexamfetamine voorschrift gebruik.

Deze doseer ik volumetrisch op 3,33mg. Deze doseer ik bescheiden en met beleid zo'n 2-3 keer per week en dan maximaal 10mg per 3-4 uur tijdsinterval.

Ik heb destijds de kwestie voorgelegd aan een hulpverlener. Dexamfetamine op voorschrift is prijzig en vaak wat moeilijk te bekomen op voorschrift in verband met misbruik potentieel.

Racemische Amfetamine is volgens (ouder) wetenschappelijk onderzoek ook nog wel net iets efficiënter gebleken voor praktische toepassing van wat ik heb gelezen ten opzichte van Dexamfetamine en ten opzichte van Methylfenidaat (Ritalin) des te meer (de laatste welke daarin tegen minder misbruikpotentieel kent).

Ik ben vrij open in de informatie die ik online deel, om die reden wil ik nog wel eens benadrukken dat er in context van drugs geen financieel motief achter schuilt voor mij. Drugs blijft een wat gevoelig onderwerp voor sommigen natuurlijk.


Weggegeven nog wel haha lucky them
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Voorbeeld verschillen in Amfetamine batches

Berichtdoor Jmths » wo okt 02, 2019 9:08 am

spikeycloud schreef:Weggegeven nog wel haha lucky them

Om eerlijk te zijn heb ik er nog een mooie poster die verkocht wordt voor €20 terug gekregen die bij mij in de kamer gaat hangen, al is er niet bij vermeld dat het om ruilhandel ging. 8-)
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron