Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Vraagje Methylhexanamine

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Vraagje Methylhexanamine

Berichtdoor Dejos » wo sep 09, 2015 7:54 pm

Beste drugsforum,ik moet binnen een 2Weken een plastest ondergaan voor mijn nieuwe job .nu het volgende ..ik doe aan fitness en neem een pre workout genaamd one more rep van bpi sports maar... Ik las deze middag even aandachtig het potje ,nu wat blijkt dit zou geranium extract bevatten waardoor ik positief zou kunnen testen op mijn drugstest waar ik dus geen weet van had tot nu.. Nu de vraag ;kunnen jullie mij vertellen hoe lang dit aantoonbaar is in mijn urine ? Mvg dejos
Dejos
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: wo sep 09, 2015 7:36 pm

Re: Vraagje Methylhexanamine

Berichtdoor LeiladeLeila » wo sep 09, 2015 9:09 pm

Als je het meldt zal het geen probleem zijn toch? Geen idee hoe lang het aantoonbaar is.
LeiladeLeila
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: wo sep 09, 2015 8:49 pm

Re: Vraagje Methylhexanamine

Berichtdoor Dejos » wo sep 09, 2015 9:43 pm

Heb nog even verder gesearched en moest het positief zijn zou het blijkbaar op amphetaminen zijn ..nu las ik dat deze na 4-6 dagen uit de urine zouden zijn dus met een beetje geluk ^^ .
Dejos
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: wo sep 09, 2015 7:36 pm

Re: Vraagje Methylhexanamine

Berichtdoor Ivo » wo sep 09, 2015 9:45 pm

Speed is na 4-6 dagen niet meer aantoonbaar, zegt op zich weinig over methylhexanamine :) Maar 2 weken stoppen lijkt me wel genoeg om het uit je urine te krijgen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Vraagje Methylhexanamine

Berichtdoor Dejos » wo sep 09, 2015 9:54 pm

Fingers crossed xp .ben op dat vlak mss een beetje te bezorgd, maar beter dat dan de job er door te verliezen ben namelijk ook al een 2 tal weken gestopt met blowen (daarvoor dagelijks een sticky of enkele hijsen) en zou tot aan de test dan uitkomen op een 4tal weken niks geblowd ..beetje gezonde paranoia mss :d
Dejos
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: wo sep 09, 2015 7:36 pm

Re: Vraagje Methylhexanamine

Berichtdoor Dejos » wo sep 09, 2015 9:55 pm

En ivm met de Methylhexanamine las ik dat dit een positieve test zou kunnen geven op amphetaminen zoals wanneer je bvb. Met relatine ook een positivie amphetamine test kan hebben ..
Dejos
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: wo sep 09, 2015 7:36 pm

Re: Vraagje Methylhexanamine

Berichtdoor Einstein » za sep 12, 2015 2:06 am

Ik denk dat het risico op een positieve uitslag met methylhexanamine wel een stuk kleiner is dan met ritalin, de molecuulstructuur is behoorlijk verschillend. Denk dat na 2 weken het grootste gevaar wel geweken is, eerlijk gezegd.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Vraagje Methylhexanamine

Berichtdoor Jmths » zo sep 13, 2015 10:34 am

Even ter verduidelijking, methylhexanamine is altijd synthetisch en geen dus geranium extract. Zijn wat rechtszaken over geweest, de producent bleek blijkbaar te sjoemelen met de ingrediënt vermelding.

Lijkt qua structuur aardig op amfetamine waar bij de benzeenring min of meer voor de helft er vanaf geknipt lijkt te zijn waardoor dit stofje wel de nor-adrenaline verhogende eigenschappen van amfetamine behoud maar de dopamine verhogende eigenschappen kwijt is, plat uitgelegd.

Dit stofje was de afgelopen paar jaar berucht i.v.m. dopingmisbruik op de olympische spelen.
Heb het zelf ook in huis liggen voor het geval ik niet genoeg motivatie hebben om 'gezond' te gaan sporten. :snort:

Ik gok dat de meer traditionele drugtesten deze over het hoofd zullen zien maar ze zijn er wel die positief testen op Methylhexanamine (DMAA). Als je twee weken pauze houdt zul je vrijwel zeker negatief testen echter. :smokin:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Vraagje Methylhexanamine

Berichtdoor Einstein » zo sep 13, 2015 1:00 pm

Als je een bloedstaal in de GC/MS duwt kan je in principe zowat alles detecteren :P De GC/MS wordt echter alleen ingeschakeld bij topsporters of anderen bij wie een nauwkeurige test van cruciaal belang is. Urinetests werken volgens mij vaak (zo niet altijd) met antilichamen die ontworpen zijn om specifiek aan één analyt te binden, in dit geval amfetamine of een afbraakproduct daarvan. Als een stof voldoende op amfetamine lijkt kan deze stof ook een positieve test opleveren, maar het moet ook weer niet zo zijn dat van alles en nog wat aan het antilichaam bindt, anders zou de test waardeloos zijn.
Ik denk eigenlijk dat methylhexanamine al op het randje ligt en na twee weken metabolisme wel ruimschoots buiten de test valt. Doordat de aromatische ring weg is is het molecuul een stuk flexibeler dan amfetamine en mis je een hoop interacties die nodig zouden kunnen zijn voor de binding van het molecuul aan het antilichaam.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner