Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

vraagje over dosering lsd voor de eerste keer.

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

vraagje over dosering lsd voor de eerste keer.

Berichtdoor woodisntfood » di feb 09, 2016 10:02 pm

hallo,

ik heb laatst lsd via het deepweb besteld, zouden 160ug blotters zijn.
nu heb ik nog geen ervaringen met lsd en vroeg me af of iemand mij wat info kon geven over wat ongeveer een geschikte dosis is voor de eerste keer, heb ervaring met ketamine, paddo's als psychedelics en hiermee kon ik vrij hoog doseren, ik vroeg me dus af hoeveel ug begonnen jullie mee de eerste keer en wat is aangeraden?

alvast bedankt!
woodisntfood
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: di feb 09, 2016 9:54 pm

Re: vraagje over dosering lsd voor de eerste keer.

Berichtdoor kaasje » di feb 09, 2016 10:25 pm

Welke dosissen heb je bij paddo's gebruikt en hoe ervoer je die trip?

Lsd is vrij intens en vooral vrij langwerkend. Persoonlijk vind ik paddo's veel harder dan lsd, maar omdat het zolang blijft doorwerken heb ik meestal een intensere ervaringn op lsd dan paddo's.
Het is dus niet per se zo dat je goed zal reageren op een hoge dosis lsd omdat je dit ook aankon met paddo's, let dus op de eerste keer.

160µg vind ik al vrij veel voor de eerste keer lsd, maar zo maak je wel ineens de hele ervaring mee, wat ook wel leuk kan zijn. 100µg is een betere startdosis, je hebt al beginnende visuals maar mentaal kan je alles nog vrij goed aan. 160µg kan mentaal al heel wat mindfucks geven.
Het is vooral belangrijk dat je jezelf een beetje kent, hoe reageer je op paniek of spannende situaties?

Het hangt natuurlijk ook erg af wat je gaat doen, op een feestje doseer je laag, met (enkele) vrienden of alleen thuis in een rustige omgeving kan je gerust een beetje hoger doseren. Probeer je zegels te laten testen, het zou me niet verbazen moest de deepwebvendor iets minder straffe zegels verkopen dan hij je doet geloven.

Succes en veel plezier in ieder geval!
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: vraagje over dosering lsd voor de eerste keer.

Berichtdoor woodisntfood » di feb 09, 2016 10:41 pm

kaasje schreef:Welke dosissen heb je bij paddo's gebruikt en hoe ervoer je die trip?

Lsd is vrij intens en vooral vrij langwerkend. Persoonlijk vind ik paddo's veel harder dan lsd, maar omdat het zolang blijft doorwerken heb ik meestal een intensere ervaringn op lsd dan paddo's.
Het is dus niet per se zo dat je goed zal reageren op een hoge dosis lsd omdat je dit ook aankon met paddo's, let dus op de eerste keer.

160µg vind ik al vrij veel voor de eerste keer lsd, maar zo maak je wel ineens de hele ervaring mee, wat ook wel leuk kan zijn. 100µg is een betere startdosis, je hebt al beginnende visuals maar mentaal kan je alles nog vrij goed aan. 160µg kan mentaal al heel wat mindfucks geven.
Het is vooral belangrijk dat je jezelf een beetje kent, hoe reageer je op paniek of spannende situaties?

Het hangt natuurlijk ook erg af wat je gaat doen, op een feestje doseer je laag, met (enkele) vrienden of alleen thuis in een rustige omgeving kan je gerust een beetje hoger doseren. Probeer je zegels te laten testen, het zou me niet verbazen moest de deepwebvendor iets minder straffe zegels verkopen dan hij je doet geloven.

Succes en veel plezier in ieder geval!


bij paddo's nam ik meestal rond de 4-5 gram gedroogd, de setting is in een rustige thuis situatie met mijn broer die ik erg goed vertrouw bij. tijdens de paddo trips heb ik nooit echt slechte ervaringen gehad een keer verloor ik "sense of time" wat ik eventjes eng vond maar ik heb toen een half uurtje over na gedacht wat tijd nou eigenlijk was en toen heb ik mezelf er snel bovenop gekregen ik denk dat ik mezelf dus vrij goed uit stressvolle en paniekerige situaties kan helpen.

ik wil wel echt the full acid experience is dit te halen bij een dosering van 100ug?

en bedankt voor uw reactie!
woodisntfood
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: di feb 09, 2016 9:54 pm

Re: vraagje over dosering lsd voor de eerste keer.

Berichtdoor kaasje » di feb 09, 2016 10:55 pm

woodisntfood schreef:bij paddo's nam ik meestal rond de 4-5 gram gedroogd, de setting is in een rustige thuis situatie met mijn broer die ik erg goed vertrouw bij. tijdens de paddo trips heb ik nooit echt slechte ervaringen gehad een keer verloor ik "sense of time" wat ik eventjes eng vond maar ik heb toen een half uurtje over na gedacht wat tijd nou eigenlijk was en toen heb ik mezelf er snel bovenop gekregen ik denk dat ik mezelf dus vrij goed uit stressvolle en paniekerige situaties kan helpen.

ik wil wel echt the full acid experience is dit te halen bij een dosering van 100ug?

en bedankt voor uw reactie!

Zo te horen heb je wel wat tripervaring en weet je goed hoe je je uit negatieve momenten (die zijn er namelijk altijd wel even tijdens een trip) kunt krijgen. Voor jou zou ik dan wel 160µg aanraden, het zal zeker al stevig zijn maar nog niet zo extreem dat je echt totaal van de kaart bent en niets meer kunt doen, moet lukken dus! 100 ga je misschien wat te laag vinden als je al 5g droge paddo's eet.

Maar ik ken je natuurlijk niet, dus zorg dat je zelfs zeker bent!
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: vraagje over dosering lsd voor de eerste keer.

Berichtdoor kaasje » di feb 09, 2016 11:52 pm

Druks schreef:Zorg ervoor dat je je zegels test! Er is veel nep LSD in omloop met de beek gevaarlijkere stof 25i-NBOMe

Inderdaad! Heb je door omstandigheden toch geen mogelijkheid om te laten testen, en de zegel heeft een erg sterke smaak, slik hem dan zo snel mogelijk door of spuw hem uit. Oraal wordt 25i-NBOMe niet opgenomen (de meeste andere stoffen wel), zo sluit je al één mogelijk ongeluk uit.
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: vraagje over dosering lsd voor de eerste keer.

Berichtdoor Amvitamientje » wo feb 10, 2016 12:53 am

Is dat 25i-NBOMe geen 2c-i?

Edit: Laat maar! Google heeft het mij uitgelegd :)
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: vraagje over dosering lsd voor de eerste keer.

Berichtdoor kaasje » wo feb 10, 2016 7:09 am

Amvitamientje schreef:Is dat 25i-NBOMe geen 2c-i?

Edit: Laat maar! Google heeft het mij uitgelegd :)

Het is er wel ergens verre familie van, maar je zou toch wel eens stevig kunnen verschieten moest je de twee dooreen halen :keta:
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: vraagje over dosering lsd voor de eerste keer.

Berichtdoor Fool » wo feb 10, 2016 6:27 pm

kaasje schreef:
Druks schreef:Zorg ervoor dat je je zegels test! Er is veel nep LSD in omloop met de beek gevaarlijkere stof 25i-NBOMe

Oraal wordt 25i-NBOMe niet opgenomen (de meeste andere stoffen wel)

Volgens mij gaat dit niet zomaar op, beter uitspugen dan doorslikken in ieder geval.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: vraagje over dosering lsd voor de eerste keer.

Berichtdoor Exceptional » wo feb 10, 2016 7:57 pm

Honderd.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: vraagje over dosering lsd voor de eerste keer.

Berichtdoor straatmadelief » wo feb 10, 2016 9:15 pm

kaasje schreef:
Druks schreef:Zorg ervoor dat je je zegels test! Er is veel nep LSD in omloop met de beek gevaarlijkere stof 25i-NBOMe

Inderdaad! Heb je door omstandigheden toch geen mogelijkheid om te laten testen, en de zegel heeft een erg sterke smaak, slik hem dan zo snel mogelijk door of spuw hem uit. Oraal wordt 25i-NBOMe niet opgenomen (de meeste andere stoffen wel), zo sluit je al één mogelijk ongeluk uit.
Wordt lsd zelf wel 0raal opgenomen?
Ik vond lsd zelf wel een bitter smaakje hebben
Vertrutting vs. verloedering
Avatar gebruiker
straatmadelief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 306
Geregistreerd: do okt 23, 2014 5:29 pm

Re: vraagje over dosering lsd voor de eerste keer.

Berichtdoor kaasje » wo feb 10, 2016 11:40 pm

Oraal werkt lsd bijna evengoed
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: vraagje over dosering lsd voor de eerste keer.

Berichtdoor Eko » wo feb 10, 2016 11:57 pm

sublinguaal (onder de tong) is toch beter. Eerste keer dat ik lsd nam, heb ik het ook ingeslikt (wist niet dat het onder de tong moest), duurde uren voor het begon te werken
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: vraagje over dosering lsd voor de eerste keer.

Berichtdoor Abysmal » do feb 11, 2016 12:00 am

Fool schreef:
kaasje schreef:
Druks schreef:Zorg ervoor dat je je zegels test! Er is veel nep LSD in omloop met de beek gevaarlijkere stof 25i-NBOMe

Oraal wordt 25i-NBOMe niet opgenomen (de meeste andere stoffen wel)

Volgens mij gaat dit niet zomaar op, beter uitspugen dan doorslikken in ieder geval.

Maar wel sublinguaal.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: vraagje over dosering lsd voor de eerste keer.

Berichtdoor kaasje » do feb 11, 2016 12:05 am

Sublingaal gaat veel sneller, maar qua potentie verschilt her niet veel volgens mij
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner