Ik heb een vraagje over afgelopen weekend. Ik ben een absolute nitwit wat betreft drugs vandaar dat ik mijn vraag hier stel aan jullie.
Het is zo dat ik met Koninginnedag gezellig 2 uurtjes in een tent heb staan dansen met mijn vriend en wat vrienden, overdag had ik hooguit 4 wijntjes gedronken en tussendoor goed gegeten, s'avonds zijn we op de fiets naar de tent gegaan daar heb ik max. 4 wijntjes gedronken.
Eenmaal naar huis op de fiets kan ik me nog maar heel weinig herinneren. Ik ben gevallen heb ruzie gemaakt met mijn man hahah geen idee waarom?? Heb op het toilet thuis enorm zitten stuipen volgens mijn man en in bed heb ik een vreselijke hyperventilatie aanval gehad. En liep allerlei dingen te zeggen tegen mijn man die helemaal niet gebeurde! s'morgens ging het allemaal wel weer redelijk maar ik kon me helemaal niets meer herinneren!! Geen hoofdpijn maar later wel ongelooflijk misselijk en vreselijk beven onophoudelijk beven en koud. Dit heeft 2 uur geduurd en toen was het weer over. Als jullie me hadden gezien hadden jullie mogelijk gedacht dat ik zo uit de goot was opgeraapt hahaha en 2 uur later helemaal niets meer??
Wat ik me nu afvraag is kan het zo zijn dat er iets in mijn wijn is gedaan? Want dat ik niets meer weet en het stuipen, beven en de hyperventilatie maken mij wel bezorgd.
Ik ben wel eens dronken geweest maar heb me dan altijd alles nog herrinnerd.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen