Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef: maar je weet zelf het beste in hoeverre dit invloed kan gaan hebben op je trip.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Prototype schreef: maar je weet zelf het beste in hoeverre dit invloed kan gaan hebben op je trip.
Als iets onvoorspelbaar is dan is het een trip wel.
Druks schreef:Als je op xtc al het vuurwapen van de politie afpakt en bijna zelf afgeknald wordt, dan zou ik zeker niet voor hallucionogen gaan :a
Prototype schreef:ik zelf heb het idee dat hij liever de touwtjes in handen blijft houden
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Kevinhul schreef:Maar goed ik zal me voortaan beperken tot enkel mee lezen en zal geen topics meer starten
Als ik elk topic hetzelfde antwoord krijg
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Kevinhul schreef:Maar goed ik zal me voortaan beperken tot enkel mee lezen en zal geen topics meer starten
Als ik elk topic hetzelfde antwoord krijg
LSD kan leiden tot een psychose met angsten, hallucinaties en verwardheid. Meestal is dit na een paar dagen of weken weer over. Soms duurt het langer. Het effect van LSD kan wel lijken op een psychose op het moment dat je het gebruikt. Deze gemoedstoestand verdwijnt als de LSD is uitgewerkt.
Kevinhul schreef:Blaatachaap bedankt voor je verhelderende uitleg ik zal het dan ook uit mijn hoofd laten
Het is me dan toch te link en het niet waard
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Kevinhul schreef:Ik heb het indd uit me hoofd gezet.
Het is het risico niet waard
Albert Einstein schreef:
Maus schreef:Kevinhul schreef:Ik heb het indd uit me hoofd gezet.
Top.
Als ik op het forum de dingen lees die je hebt meegemaakt in je leven, dan is dat echt heftig. Hoop dat 2017 een jaar van herstel zal voor je zal zijn. Een leven waar je vreugde kunt halen uit de gebeurtenissen zelf en niet uit al te veel psychiatrische medicatie en drugs![]()
Sterkte!
Kevinhul schreef:Ik heb het indd uit me hoofd gezet.
Prototype schreef:Bunnie
Albert Einstein schreef:
Perry schreef:Maus schreef:Kevinhul schreef:Ik heb het indd uit me hoofd gezet.
Top.
Als ik op het forum de dingen lees die je hebt meegemaakt in je leven, dan is dat echt heftig. Hoop dat 2017 een jaar van herstel zal voor je zal zijn. Een leven waar je vreugde kunt halen uit de gebeurtenissen zelf en niet uit al te veel psychiatrische medicatie en drugs![]()
Sterkte!
Flikker even op met je peace among all, Kerstmis komt er weer aanIk word gewoon een misselijk van jouw geforceerde goedheid
Kevin, doe met mn PMs, niet te verwarren met PMS, wat je wilt en succes!
Vinnie schreef:gast wtf is jou probleem?
moet je persé iedereen meenemen in je eigen depressie ofzo?
omdat jij nooit vrolijk bent moeten wij allemaal maar onaardig tegen elkaar gaan doen?
best dat je weer je periode hebt maar reageer dit niet op maurits af, hij heeft oprecht goede bedoelingen
Perry schreef:Vinnie schreef:gast wtf is jou probleem?
moet je persé iedereen meenemen in je eigen depressie ofzo?
omdat jij nooit vrolijk bent moeten wij allemaal maar onaardig tegen elkaar gaan doen?
best dat je weer je periode hebt maar reageer dit niet op maurits af, hij heeft oprecht goede bedoelingen
Ik ben af en toe vrolijk hoorEn ik ben vrijwel altijd aardig, maar geforceerd aardig doen, dat vind ik gewoon triest, nep en argwaan oproepend gedrag.
Verbaast mij overigens niets dat jij dat niet begrijptSpoiler! :
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten