Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Vrouwen en drugs,wat vind jij??

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Vrouwen en drugs,wat vind jij??

Poll eindigt op di sep 11, 2012 2:12 am

Geil,leuk om zien:)
19
56%
Niet mijn ding
4
12%
Een dronken vrouw is en engel in bed toch:):)
2
6%
wat is dit nou weer bonghit,stoned;)
9
26%
 
Totaal aantal stemmen : 34

Vrouwen en drugs,wat vind jij??

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » di dec 09, 2014 11:01 pm

JongGeleerd schreef:
Tomjour schreef:ik vind vrouwen die veel blowen wel echt zwaar onaantrekkelijk. 8-)


Kerel, make up your mind. Nu gaat t ineens om leeftijd? Bullshit


Ik weet niet dat deze mevrouw veel blowt en wat niet weet dat niet deert. 8-)

Als ik met wie dan ook werd geconfronteerd met blowgedrag zou ik daar op afknappen. Ook bij LH als dat een punt van discussie zou zijn. Maar dat is het dus niet. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Vrouwen en drugs,wat vind jij??

Berichtdoor FRESH » vr maart 20, 2015 4:34 pm

Ik vind het wel een lekkere combi over het algemeen, maar ze moeten niet te ver heen zijn, want dan werkt het alleen maar averechts!
FRESH
Offline
 

Re: Vrouwen en drugs,wat vind jij??

Berichtdoor Prototype » vr maart 20, 2015 4:52 pm

Ik vind helemaal mooi.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Vrouwen en drugs,wat vind jij??

Berichtdoor KetaMan » vr maart 20, 2015 6:31 pm

geil jwz.
´ik snap het, maar ook weer helemaal niet´ - Ketamine - 2016
Avatar gebruiker
KetaMan
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 442
Geregistreerd: za feb 07, 2015 5:41 pm
Woonplaats: noord korea

Re: Vrouwen en drugs,wat vind jij??

Berichtdoor straatmadelief » vr maart 20, 2015 7:18 pm

Helaas word ik niet echt mooier van een pilletje

Gebruik op zich kan wel sexy zijn
Vertrutting vs. verloedering
Avatar gebruiker
straatmadelief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 306
Geregistreerd: do okt 23, 2014 5:29 pm

Re: Vrouwen en drugs,wat vind jij??

Berichtdoor Prototype » vr maart 20, 2015 7:54 pm

Druks schreef:Zo van whop whop whop?

Precies. :smokin:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Vrouwen en drugs,wat vind jij??

Berichtdoor Frog » vr maart 20, 2015 9:53 pm

Moet kunnen he, hoewel iemand die enorm strak staat op bijv MDMA niet per defenite aantrekkelijk is, geld dus voor mannen en vrouwen.

vrouwen die shag roken heb ik meer moeite mee, maar ook dat moeten ze zelf weten ^_^
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Vrouwen en drugs,wat vind jij??

Berichtdoor Moonlight Fanatic » za maart 21, 2015 9:47 am

Ik moet zeggen dat speedwijven die geen vrouwelijke trekken hebben, ongemanierd zijn en geen basis respect voor vreemden kunnen opbrengen de lelijkste schepsels zijn dat er bestaan. Zitten nog in hun vijfde-middelbaars-periode. 'WIJ ZIJN STOERE CHICKS.'

Laat me even uitleggen...
We zaten met z'n vieren in de auto om aan de vaart (kanaal) te gaan vissen. Het meisje was vriendelijk toen ze me ophaalden en ik achterin instapte en kon met moeite 'aangename kennismaking' over haar lippen krijgen. Dat gaf niet, het weerspiegelde de onzekerheid bij sommige jonge vrouwen en vind ik best mooi. Het is vrouwelijk. Tijdens het autoritje - nadat we wat aan de praat waren geraakt - zei ze dat ze geen manieren had en dat dat een slechte eigenschap was.

Geen manieren? Ze lacht, zoekt toenadering, houdt de benen netjes toe... (enfin)
Eet ze misschien alleen met vork?
Echt gezellig aan de vaart, (kanaal) het regende, en mijne maat stond te vissen, de zot, en plezier dat die had, en erin opgaan...
Bleef ik toch schoontjes met het meisje en een vriend van haar in de auto zitten. Beetje muziek, jointje, en wat ongemakkelijke stilte.
Daar kwam onze visser: "Hé, bommeke?"
"Ja, dat mag want ik vind het hier even interessant als een meskopfrees, wat onguur en triestig."
"Bommetje voor meneer Luc komt eraan."
"Een deftig hé, dat ik toch iets plezier heb. hoeveel zit erin?"
"Drie gram."
"Zot! Ik ga springen!"
"Nee! Vissen met mij!"
"Is goed, als ik me goed voel, goed genoeg om in deze motregen te staan vissen tenminste..."

Heel stiekem kreeg Leonie ook een bom.
Ze kwam zachtjes op, raar. Ik vroeg iets aan Stefaan, de chauffeur, die onderbrak me en sprak: 'Moet gij altijd praten?'
Ik antwoordde niet, meneer was immers mijn vervoer en wilde dat niet kwijtspelen. Maar vanbinnen...

*Altijd praten? Ik stel een vraag eikel, moet jij nu werkelijk denken dat ik uiteraard één van de zovele snullen ben die niet kunnen zwijgen na wat pep? Kakker, ik heb de conversatieregels (richtlijnen) nuchter geleerd en onder invloed ook leren aanhouden, snotneus!*

Ik moest de wagen uit, ik was niet aan het lallen. Mijne vismaat werd op de hoogte gebracht: 'Wat is dat voor ene, ik zeg één ding en krijg hier al direct zo'n 'peptalk'-label toebedeeld.'
'Niet op letten Luc, hij heeft gezopen."
"Oooooooooh, cava cava!"
Zo, was ik een beetje diplomatischer ingesteld en kon ik die klote houding relativeren.
*Maarre menneke, mijn instinct is in gereedheid gebracht.* (het reageert snel, juist en ik heb geleerd erop te vertrouwen, het allermoeilijkste)

Een blackout volgde, want het volgende dat ik me herinnerde was dat Leonie en Stefaan bij mij wat kwamen chillen. (lees: nacht doorbrengen)
Doe ik de deur van mijn flat open, zeg ik: "Leonie hier, een kapstok voor je jas."
"Ik doe hier wat ik wil en gij hebt hier niets te zeggen!"
Wat ik dacht? Mijn blik sprak boekdelen. *Ja? We zullen eens zien wie er hier het voor het zeggen heeft* en ik wilde haar buiten gooien.
Stefaan, de ervaren pep-gebruiker leidde me plots af. Hoe weet ik niet meer juist, maar mijn aandacht werd na een tik op mijn schouder naar hem getrokken.
Dat hielp, de benodigde reactie ebde weg en ik kon het zaakje terug relativeren. Hoewel?
Het zat godver in mijn hoofd.
Hoe kan je nu, nuchter, of in wat voor toestand ook, zoiets uit je mond kramen?

Kan iemand bovenvernoemde uitspraak begrijpen?
Oké, ze had een bom van drie gram op, maar zelfs al injecteer je een mens met rabiës, hij zal vervolgens rare toeren uithalen, maar niet vanuit het niets zeggen dat hij hier de baas is.
Wtf? Ik vraag het je, wtf?
Ik denk dat ik het nu wel weet, ze kwam me vragen of ze haar broek mocht uitdoen omdat ze nogal een 'zweetreet' had.
Tuurlijk mocht dat, niet dat ik geil was of zo... En vrouwen genoeg gezien, naakt (!)
Ah, nu zijn we er!
Het bleef toch hangen, ik kon er niet bij, echt niet.
Schril contrast: ik vol van energie het zo gezellig mogelijk proberen maken, drinken aanbieden, muziekje, gevraagd of ze nog iets nodig hadden...
Leonie: geen 'dank je' bij het aanbieden van een glas fruitsap, dacht me in de badkamer met zeventien-jarig tiener gedrag bang te maken (zure blik, stoer doen) terwijl ik alleen maar moest lachen en denken: "sukkeltje toch, bij snotneuzen uit het tweede middelbaar lukt dit misschien wel, maar bij mij? Moet ik u eens bang maken, maar dan echt?"
Het verschil tussen stoer doen en stoer zijn als het instinctief opgeroepen wordt zorgt voor een confrontatie, die de waarheid laat zien.

Weer black out. Ik denk dat ik me ingehouden heb. Dat wijf kon mijn kloten kussen, maar ik wilde met Stefaan wat gamen en wat chillen. Als ik Leonie buiten gesmeten had, was Stefaan ook meegegaan, en dat wilde ik niet. Mannen ondereen, je kent het wel.
Mijn instinct stond nog steeds op scherp. Ik ging dicht bij Stefaan in het salon zitten en hij pakte wat kaarten van mijn salontafel. (sis-bankaart)
"Hé, mag ik één van die kaarten gebruiken voor te kappen?" waarna hij ze beiden al vast had.
In een reflex sloeg ik beide kaarten uit zijn handen, en hard. Hij keek me aan...
Ik zei tegen hem dat als hij vraagt of hij één van deze kaarten mag nemen, mij ook moet laten zien welke.
Zijn reactie was geweldig, ik had gedacht dat die zou vertrekken (je kent ze wel: Hé, wat ben jij voor ne zot, ik blijf hier niet) maar in plaats daarvan keek hij me begrijpend aan en zei: "Oké, is in orde, sorry."
Chapeau voor Stefaan. Hij is niet slecht, maar grenzen moeten - zo blijkt nu - snel gesteld worden.
Testen mag, op voorwaarde dat je op willekeurig onbekend terrein de gevolgen moet dragen. Dat zijn de regels.

Madam Leonie zat vijf (!) uur te lallen tegen Stefaan. Vijf uur!
In het begin luisterde ik nog actief mee, ik deed mijn best, stelde de juiste vragen om het gesprek toch enigszins te sturen. Er werd van de hak op de tak gesprongen en ik durfde al eens vragen: "Hoe? En hoe was dat met die kerel dan afgelopen?"
Ik kreeg een verzuurde blik mijn kant toegeworpen.
*Oké, jij durft denken dat ik achterlijk ben, zit in mijn flat, met je bezwete onderbroek in mijn zetel, stelt uit beleefdheid (vergeet natuurlijke interesse) geen enkele vraag aan me, merkt niet op dat ik niet zoals jij in een bunker woon, lalt tegen Stefaan die alleen maar 'ja' knikt en af en toe 'uhu' zegt en ziet niet dat ik moeite doe om te luisteren uit elementaire beleefdheid en als 'rolmodel?*

Dit is de eerste keer dat ik het denk: "jongens trien, wat zou ik jou graag gewoon vanop vier hoog door het venster naar buiten gooien." Opgeruimd staat netjes.
Dat kon ik natuurlijk niet doen, maar ik dacht het wel en wilde het uit de grond van mijn hart.
Raar hé, gewoon, 'zwier' uit het venster- en vergeet onderweg niet wat panoramische foto's te maken.
Drie keer heb ik mijn best gedaan om te luisteren. (wat mentale energie kost, aan haar geschonken) Drie keer kreeg ik dat zure pruimengezicht, met een mond,
net zo verfrommeld als een hondenkont.
*Goed, praat maar met de 'uhu'-knikker. Ik ga GTA V spelen en ik zweer het je, laat me dan ook met rust.*
Heerlijk mooi, zo gefascineerd door de gecalibreerde tv-instellingen en gewoon mooi, liefde voor mooie textures.
Begon het toch op te vallen dat Stefaan meer interesse voor mijn game kreeg dan dat eeuwige kermismuziek gelal. Stefaan was zwak, hij had moeten zeggen dat hij ook eens met mij wilde spreken in plaats van zich zomaar te laten onderbreken. Onthoud, ik wou Stefaan niet weg, konden we later nog eens overdoen. Anders had ik haar wel gezegd dat wij na vijf uur gezaag van haar kant ook iets onderling mogen zeggen.
Dat typische gedacht steekt bij mij weer de kop op: "Zie je die muur, praat daar tegen, resultaat is hetzelfde, je lalt wat je wil en de muur onderbreekt je niet."

Heerlijk racend in die game, parkeren alsof ik de Sims4 aan het spelen ben, genieten van mijn camera waar ik met fotografieskills 'kunst' probeer te trekken... (buiten die bikinivrouwen die op het strand liggen te zonnen dan, jammer eigenlijk, die zouden hysterisch moeten worden en roepen: Aaaaaaargh, pervert, en dan haar vette vriend die achter me aan zit om me een pak ramm...euh, te versmachten.)

Past oep hé meid, ik sta op scherp.

"Zie hoe scheef dat dienen is!"

Ik heb me zeer gastvrij gedragen, veel moeten relativeren, haar allereerste woorden die ergens achterin mijn achterhoofd ronddwaalden, de klotigheid van de situatie al tandenbijtend ondergaan, geduld getoont dat normaal niemand zou kunnen opbrengen, (in je eigen flat, komt aan) haar desinteresse naar alles wat een 'rationeel' mens behoort te zijn als een krop in mijn keel ingeslokken enz...
Ik was niet zwak, ik toonde mijn kracht, maar zo'n zware beproeving had ik nog nooit meegemaakt, en dat alles om later met Stefaan alleen te kunnen chillen.

Ik de optimist op pep, Leonie de pessimist.
Toch nam de pep het even van me over. Ik zou normaal ook wel gereageerd hebben (en niet zo mals) maar niet woedend van razernij alsof ik op haar bakkes ging kloppen.
Twee mogelijkheden, of ze kreeg een patat, of ik smeet haar werkelijk buiten.
Ze dook ineen, Stefaan kwam er nogmaals tussen en zei: "Hij speelt gewoon een game."
Het kalmeerde me, bracht me weer bij de realiteit...

Ik wist maar al te goed dat Leonie onderdak nodig had en Stefaan haar niet alleen zou laten, niet in die toestand. Had ik dus geen andere keus haar als een tumor met bacteriële uitzaaingen te leren kennen.

Stefaan is de volgende morgen nog naar de winkel gereden om voor mij een groene Monster en een pak tabak te kopen. Hij begreep wat ik moest doorstaan en hierdoor mijn kracht. We zijn goede vrienden. En Leonie?
Hihi, weet niets over mij en ik wat ze nodig heeft om geholpen te worden.
Zwijgen kan krachtig zijn.

Leonie heeft een trauma doorgemaakt, welk is detail, het ene kan gruwelijker dan het andere zijn, maar allemaal zijn ze even pijnlijk, daarom heet het trauma en allen volgen stricte principes.
Een trauma is kort gezegd een lading emotie's die je over je heen krijgt waar je nog niet klaar voor bent. Je zou willen huilen, maar er is meer. Je wil meer dan huilen, alleen weet je niet wat. Het doet pijn, niemand begrijpt het omdat jij niet weet dat je een trauma hebt doorgemaakt. Onbeschrijfelijke pijn.
Leonie is blijven 'steken' (gestopt met groeien) in het hoger middelbaar. Doordat 'stoer' gedrag toen 'top of the bill' was, was ze geliefd bij vriendinnen. Wat er gebeurd is weet ik niet, maar de enige 'houvast' die ze op drieëntwintigjarige leeftijd nog heeft zijn haar laatste schoolherinneringen waardoor ze hetzelfde toenmalige succesvolle gedrag blijft gebruiken. Dit is hetgeen haar overeind houdt, alsof het de taak van je knuffel overneemt toen je nog kind was.
Ik weet, dat je hersenen met de loop der tijd de pijn elimineren. Dit elimineren is 'schade.' (aka trauma)
Leonie vindt zichzelf heel wat dat zij zich na dit voorval staande kan houden, omdat ze denkt dat éénieder ander, eraan zou bezwijken. Ze weet niet dat haar onderbewustzijn de pijn met de grove borstel elimineert.
Iedereen is dus een zwakke sukkel, en zolang Leonie verbale en non-verbale signalen geeft dat je de moeite niet bent, zal ook ieder mens de lippen stijf op elkaar houden en haar bekrompen gedachtewereld na onbewust vragen bekrompen houden. Dat zijn de regels, de regels der volwassenheid.

Ik noem ze 'speedwijven.'
Vrouwen die begrijpen dat wat jij doet uit elementaire beleefdheid (niet snullerigheid) zullen hun appreciatie ook laten merken door net hetzelfde te doen, zij het dan op hun, typische, vrouwelijke manier. Heerlijk!

-edit- Leonie's reactie: speed, GHB. Waarom kwam ze anders vragen om haar broek vanwege het zweten te mogen uitdoen? Dat hielden ze toch geheim, die GHB. Stefaan niet, die zuipt en pept.
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Vrouwen en drugs,wat vind jij??

Berichtdoor Moonlight Fanatic » za maart 21, 2015 10:26 am

:smokin:
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron