Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

was het GHB? of een andere drug?

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

was het GHB? of een andere drug?

Berichtdoor psychotrance » zo apr 28, 2013 1:43 pm

Allereerst, weet niet goed waar dit moet staan, heb het dus maar bij drugs algemeel gezet, als het fout staat, verplaatst een moderator het maar 8-)

Oke, ik was gisteren op een leuk feest (zat zelf aan de xtc, leuk avondje gehad).
Opeens komt er een kerel voorbij, en die was echt HEEEELEMAAL van de kaart.
Hij zat heel de tijd door de zaal te zwalken, had echt niets evenwicht meer, zijn handen zwaaide alle kanten op, hij greep zich vast aan alles en iedereen, hij viel constant om, hij botste overal tegen aan, kortom, hij was echt helemaal het noorden kwijt.
het eerste wat in mij op kwam toen ik die kerel voorbij zag strompelen was: te veel GHB.

Maar, toen dacht ik, als die kerel echt zoveel GHB op had, dan moet ie uiteindelijk toch nok gaan?
Maar die kerel ging niet nok, hij bleef gewoon heel de tijd rondzwalken en overal tegen aan botsen en omvallen tot er een security aankwam en hem meenam.

Nu is mijn vraag: kan het zijn dat je zoveel GHB pakt dat je niet nok gaat maar wel er als een ... (kan even niets vinden om het mee te vergelijken) bijloopt?
En, welke dosis GHB moet je pakken om zo te worden? (niet dat ik het ooit wil doen, gewoon uit interesse)

Of, waar zou hij anders onder invloed van kunnen zijn geweest als het GHB niet was, m.a.w., zijn er andere drugs waarvan je zo wordt?

Ben er wel benieuwd naar eigenlijk!

:wave:
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: was het GHB? of een andere drug?

Berichtdoor Azy » zo apr 28, 2013 1:54 pm

Misschien eerder richting Ketamine denken, (evt in combo met andere dingen), daarop kan je wel eens vergeten hoe je moet wandelen, maar het toch niet opgeven. Als je eenmaal het ketamineloopje herkent haal je ze er zo uit.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: was het GHB? of een andere drug?

Berichtdoor psychotrance » zo apr 28, 2013 2:04 pm

hmm, ketamine... had ik niet aan gedacht, dacht dat je daarvan enkel nog op bed kon liggen en niet meer bewegen..., maar heb het zelf nog nooit gedaan dus zoveel weet ik er niet van af :) en van GHB ook niet trouwens...

van GHB, kan je daar ook zo van worden? want heb al wel aardig wat vrienden er als een dronken aap bij zien lopen onder invloed van GHB, of plots zien omvallen ofzo, maar niet in deze extreme toestand...
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: was het GHB? of een andere drug?

Berichtdoor Einstein » zo apr 28, 2013 3:22 pm

Ik zou ook aan ketamine gedacht hebben ja. Sommigen blijven onder invloed van ketamine stug proberen actief aan een feest deel te nemen en dan krijg je deze taferelen. Van GHB kan het ook, alleen is er dan ook inderdaad een grote kans dat diegene op een gegeven moment out gaat.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: was het GHB? of een andere drug?

Berichtdoor davy jones » zo apr 28, 2013 4:28 pm

Er zijn meer opties dudes. Bijvoorbeeld MDMA/GHB combo. Of cocaine samen met GHB. Als ik met Pussydon en wat anderen makkers ging stappen, dan zaten die others wel eens met dat soort bloedlinke mikjes te stunten. Bleven wel redelijk op de been maar vertoonden soortgelijke symptoons als Psychotrance hierboven beschrijft.

Lees dit bijvoorbeeld eens:



Hier de link van het hele artikel:

http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=& ... 5796,d.ZWU
I don't like the drugs ~ the drugs like me *_*
Avatar gebruiker
davy jones
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 796
Geregistreerd: vr nov 25, 2011 1:38 pm
Woonplaats: Vliegende Hollander

Re: was het GHB? of een andere drug?

Berichtdoor Stefaan » zo apr 28, 2013 5:47 pm

Als hij een upper met ghb gebruikte kan dat die symptomen idd veroorzaken. Het zorgt ervoor dat je niet/nauwelijks out gaat maar wel steeds meer van de wereld raakt. Ketamine kan echter net zo goed. Je kan het eigenlijk niet met zekerheid zeggen achteraf.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: was het GHB? of een andere drug?

Berichtdoor Vinnie » zo apr 28, 2013 7:07 pm

kan het niet gewoon alcohol zijn
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: was het GHB? of een andere drug?

Berichtdoor ParadijsVogel » zo apr 28, 2013 7:13 pm

Ja, daar dacht ik ook aan. Mijn coordinatie wordt ook niet vaak beter van alcohol.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: was het GHB? of een andere drug?

Berichtdoor supergabbur » zo apr 28, 2013 7:52 pm

Ik wilde al zeggen, hoop eigenlijk nog steeds op een ironische Bazenreactie van Snuifduif :)
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Re: was het GHB? of een andere drug?

Berichtdoor Bonke » zo apr 28, 2013 8:16 pm

Ik zet mijn geld in op een domme combo met waarschijnlijk keta :beer:
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: was het GHB? of een andere drug?

Berichtdoor psychotrance » zo apr 28, 2013 10:32 pm

van alcohol ga je inderdaad erg zwalken, maar zo hard als die kerel door de zaal zwiepte, dat heb ik nooit gezien bij iemand die onder invloed was van alcohol Meestal ga je bij flink te veel alcohol gewoon in een hoekje liggen out gaan, al kotsend op jezelf.


Laten we het er op houden dat er verschillende mogelijkheden zijn, al heb ik na wat research toch de indruk dat er 2 mogelijkheden het meest waarschijnlijk zijn:

- een linke combo van een upper en een downer waarvan de downer waarschijnlijk ghb was.

- flink wat ket + nog iets anders
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: was het GHB? of een andere drug?

Berichtdoor Poseidon » zo apr 28, 2013 11:01 pm

Van speedballing kreeg ik nou ook niet bepaald een stabiele pas in de benen. :grin:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 14 gasten

Royal Queen Seeds banner