Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wat heb ik gehad?

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Wat heb ik gehad?

Berichtdoor Lina » do okt 23, 2014 8:07 pm

Na bijna 2 jaar drugsvrij te hebben geleefd op de alcohol na, heb ik een bizare ervaring meegemaakt. Ik werd uitgenodigd door mijn beste vrienden die na 6 jaar een relatie te hebben gehad een huisje samen hebben gekocht. Het zijn verantwoorde gebruikers die ook net als ook even goed van een goed glas kunnen genieten. De avond begon dus ook met een aantal glazen wijn. Al gauw kwam A met het idee om een pilletje te doen. Het was immers al zo lang geleden dat we deze ervaring samen hadden meegemaakt. Het was vrijdag en ik zag niet in waarom het problemen zou moeten geven. Fijne omgeving, tijdenlang niet gebruikt en het weekend was begonnen. We besloten de alcohol maar op te bergen en een theetje te zetten. Ondertussen werd er gebeld met de dealer die ons beloofde binnen anderhalf uur te zijn.

De telefoon ging en A ging naar buiten op de afgesproken plek om de pillen te halen. Normaliter testen ze altijd de pillen maar ditmaal moesten we maar af op het woord van de dealer. Ik snap nu ook als geen ander dat dit het meest stomme is om te doen. Maar ach na een paar glazen wijn zijn ook de remmen los. Omdat de pillen slechts 120 mg zouden zijn besloot ik om er maar een hele in te knallen. Op die manier zit ik rond de 2 mg/kg bw.

Al gauw merkte ik dat wat ik op had geen X kon zijn. Het effect leek er enigszinds een beetje op in het begin maar kreeg al gauw een vreemde wending. Ik kreeg het warm en werd heel loom. Ik plofte op de bank neer en kreeg het gevoel dat ik onwijs zwaar was. Niet veel later dacht ik bijna gek te worden. De kamerplant begon te bewegen. Alsof het waaide in de woonkamer en de plant heen en weer werd gezwiept. Ik kon mijn ogen er niet van af houden. Terwijl A en E al aan het kaakschaatsen waren en op het tapijt lagen begon niet alleen de plant te bewegen maar ook de schilderijen.Qua tijd heb ik geen enkel besef want mijn vrienden hebben me lekker mijn gang laten gaan (ze weten dat ik op feestjes lekker sta te dansen en liever niet hele gesprekken ga voeren en gingen er dus blijkbaar van uit dat ik ervan genoot?).

Een van de canvas schilderijen had een soort van Romeinse figuur erop staan die letterlijk uit het schilderij kroop. Ik kreeg het spaans benauwd. Het kwam op me af gelopen. Ik kneep mijn ogen dicht om het rare beeld weg te denken. Toen ik mijn ogen opende leek alles normaal te zijn tot ik opzij keek. Opnieuw naderde deze Romein mijn kant op. Mijn lichaam was verstijfd van angst. Ik wou mijn hoofd wegdraaien en bij mijn vrienden gaan liggen om ze het te vertellen. Maar zelfs mijn stembanden leken bevroren. Ik voelde mijn hart letterlijk in mijn keel kloppen. Zo'n angst heb ik nooit eerder ervaren. Ik weet niet hoe lang ik hier precies zo heb gezeten maar op een gegeven moment werd ik zo naar dat ik me bedacht: "Of dit gaat heel k*t aflopen of je beseft je dat dit niet echt is". Hoe hard ik ook mijn best deed de man in zijn brozen schild bleef ik zien. Dit keer kwam hij gelukkig niet op me af maar stond hij stil. De romein moest blijkbaar mijn zelfvertrouwen hebben gevoeld (deze gedachte ging er in me op). Dit verminderde gelukkig mijn angst. Ik besloot om te doen wat hij zojuist deed en stapte erop af. Met lood in mijn schoenen kwam ik van de bank af en zijn schim verdween in de muur. Tegen de muur stond een DVD kastje en ik was er van overtuigd dat er een geheime poort zat waar ik doorheen moest. Ik begon de DVDs uit te stallen waarop mijn vrienden me aanspraken. A tikte me aan (dit voelde onwijs prikkelig) en vroeg wat ik aan het doen was. Ik mompelde blijkbaar wat en hij begreep er niets van. E begon te lachen en ze besloten me maar met rust te laten. Ergens wou ik ze zeggen wat ik meemaakte maar het was alsof ik alleen op deze missie uit moest. Ik kreeg een lichte onaangename oorsuis en plofte weer op de bank neer. Weer werd ik van opzij benaderd door deze onbekende man. Dit keer praatte hij alleen kon ik hem niet verstaan. Het was een taal die ik nooit eerder had gehoord. Hoewel ik hem niet begreep was zijn boodschap duidelijk. Hij kwam "vrede" brengen. Omringt door wit helder licht bleef hij doorpraten. Zijn woorden veranderden langzaam in golven die een boodschaap uitzonden. Terwijl ik hard mijn best deed om hem te begrijpen verdween hij in het niets.

Daarna was het allemaal een stuk minder heftig... ik zag wat kleurpatronen bewegen en de plant bleef verder interessant. Ik was vooral erg moe en ben na een tijdje in slaap gedonderd op de bank.

Ik heb echt geen flauw idee wat dit is...!??
Lina
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: di aug 06, 2013 2:33 pm

Re: Wat heb ik gehad?

Berichtdoor Partypipo » do okt 23, 2014 8:25 pm

Misschien toch wel gewoon XTC, maar misschien wel 220 mg ipv 120 mg. Mdma heeft zeker te hoog gedoseerd de neiging psychedelisch achtig te zijn.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Wat heb ik gehad?

Berichtdoor Lina » do okt 23, 2014 8:36 pm

Thanks guys.. zou dus idd prima kunnen dat het hoger gedoseerd is dan ik had verwacht.
Ik dacht die 2 mg max is handiger dan het af te moeten bijten met de smerige smaak.

Opzich niet echt het idee dat ik echt slecht ging maar jammer want voor dit effect ging ik niet.

Nja.. dit zegt wel weer hoe ontiegelijk belangrijk het is om je zooi te testen en niet zo impulsief te zijn.

Edit: Overigens na het ontwaken van mijn slaap voelde ik me prima. Helemaal niet het idee gehad dat het een aanslag op mijn hersenen was. Ook de dagen erna nergens last van gehad. Prima geslapen en geen kaakspanningen oid en gewoon kunnen eten.
Lina
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: di aug 06, 2013 2:33 pm

Re: Wat heb ik gehad?

Berichtdoor TripAnt » ma okt 27, 2014 9:32 pm

2CB misschien ?? dit heeft in lage doseringen het effect van X maar in hogere doseringen is het eerder psychadelisch
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: Wat heb ik gehad?

Berichtdoor Perry » di okt 28, 2014 1:44 am

TripAnt schreef:2CB misschien ?? dit heeft in lage doseringen het effect van X maar in hogere doseringen is het eerder psychadelisch

Dit is zeker ook mogelijk
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Wat heb ik gehad?

Berichtdoor ParadijsVogel » di okt 28, 2014 3:32 pm

JongGeleerd schreef:
TripAnt schreef:2CB misschien ?? dit heeft in lage doseringen het effect van X maar in hogere doseringen is het eerder psychadelisch

Dit is zeker ook mogelijk


Lijkt me heel sterk, het is tegenwoordig al lastiger om 2C-B te vinden als je er naar op zoek gaat, laat staan dat ze het als XTC verkopen. Voor zo ver ik weet ga je ook niet kaakschaatsen van 2C-B. Het lijkt er meer op dat je (te) veel MDMA binnen hebt gekregen en daarvan bent gaan hallucineren.

Het zegt natuurlijk weinig, maar wat voor opdruk hadden de pillen?
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Wat heb ik gehad?

Berichtdoor Perry » di okt 28, 2014 3:40 pm

ParadijsVogel schreef:
JongGeleerd schreef:
TripAnt schreef:2CB misschien ?? dit heeft in lage doseringen het effect van X maar in hogere doseringen is het eerder psychadelisch

Dit is zeker ook mogelijk


Het lijkt er meer op dat je (te) veel MDMA binnen hebt gekregen en daarvan bent gaan hallucineren

Het is meer de aard van de hallucinaties, ik heb nog nooit iemand gehoord die zulke heftige hallucinaties had van MDMA.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Wat heb ik gehad?

Berichtdoor Partypipo » di okt 28, 2014 4:52 pm

Ik heb nog nooit gehoord van zulke hallucinaties op 2c-b.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Wat heb ik gehad?

Berichtdoor Perry » di okt 28, 2014 5:26 pm

Ook waar
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Wat heb ik gehad?

Berichtdoor Vinnie » di okt 28, 2014 5:34 pm

op MDMA kan je hele levensechte hallucinaties hebben, op 2CB is dat minder volgens mij, maar om daar over te oordelen heb ik te weinig ervaring met 2cb
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Wat heb ik gehad?

Berichtdoor Ivo » di okt 28, 2014 7:52 pm

JongGeleerd schreef:Het is meer de aard van de hallucinaties, ik heb nog nooit iemand gehoord die zulke heftige hallucinaties had van MDMA.

Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn. Zulke hallucinaties zijn echt veel typischer aan MDMA dan aan 2CB...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Wat heb ik gehad?

Berichtdoor Perry » di okt 28, 2014 7:54 pm

Ivo schreef:
JongGeleerd schreef:Het is meer de aard van de hallucinaties, ik heb nog nooit iemand gehoord die zulke heftige hallucinaties had van MDMA.

Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.

:lol: :lol: :lol:
:hulde: :hulde: :hulde:

Het is dat ik net m'n signature en avatar heb veranderd, maar alsjeblieft, iemand zet dit in je signature!
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Wat heb ik gehad?

Berichtdoor TripAnt » di okt 28, 2014 7:58 pm

Done :D :D :D
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: Wat heb ik gehad?

Berichtdoor Rudolph » wo okt 29, 2014 2:42 am

JongGeleerd schreef:
Ivo schreef:
JongGeleerd schreef:Het is meer de aard van de hallucinaties, ik heb nog nooit iemand gehoord die zulke heftige hallucinaties had van MDMA.

Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.

:lol: :lol: :lol:
:hulde: :hulde: :hulde:
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Wat heb ik gehad?

Berichtdoor Lina » wo okt 29, 2014 8:22 pm

De pil was groen/blauwig van kleur en er stond een logo van een paddestoel op.
Op pillreports word ik ook niks wijzer. Daar zitten enkele mushrooms tussen maar die staan aangegeven als 2cb.. maar het pilletje zag er toch een tikkie anders uit qua kleur.

Nja, vooralsnog een aparte ervaring rijker :mrgreen:
Lina
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: di aug 06, 2013 2:33 pm

Re: Wat heb ik gehad?

Berichtdoor Vinnie » wo okt 29, 2014 8:47 pm

hmm vaak zijn pandastoelen inderdaad wel 2cb, eigenaardig
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Wat heb ik gehad?

Berichtdoor Perry » wo okt 29, 2014 8:53 pm

Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Wat heb ik gehad?

Berichtdoor Lina » wo okt 29, 2014 9:01 pm

@ jonggeleerd. Nee zo zagen ze er in ieder geval niet uit.
De paddestoel was er echt in gedrukt ipv dat het de vorm van een paddestoel heeft.

Vreemde blijft dat mijn vrienden niets hallucinerends hebben ervaren. :keta:
Lina
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: di aug 06, 2013 2:33 pm

Re: Wat heb ik gehad?

Berichtdoor Abysmal » do okt 30, 2014 1:19 am

De kleuren en het waaien herken ik van o.a. de 2c-'s en 6-apb. Echter heb ik nog nooit gehoord dat laatst genoemde in pilvorm te koop is. Is het misschien mogelijk om nog een pil van de dealer aan te schaffen om deze te laten testen bij een TC?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: Wat heb ik gehad?

Berichtdoor Lina » do okt 30, 2014 10:29 am

Abysmal schreef:De kleuren en het waaien herken ik van o.a. de 2c-'s en 6-apb. Echter heb ik nog nooit gehoord dat laatst genoemde in pilvorm te koop is. Is het misschien mogelijk om nog een pil van de dealer aan te schaffen om deze te laten testen bij een TC?


Inderdaad al aangekaard bij mijn vrienden! Zelf hebben zij het helemaal niet zo ervaren als ik. :conf:

Het was, achteraf gezien best een interessante ervaring. Met name het feit dat alles zo levensecht bleek. Dit zou ik in een andere setting nog wel eens willen meemaken maar dan wat meer gecontroleerd (exacte stof, inhoud, te verwachten effecten etc.).
Lina
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: di aug 06, 2013 2:33 pm

Re: Wat heb ik gehad?

Berichtdoor geile » do okt 30, 2014 12:50 pm

Lina schreef:De pil was groen/blauwig van kleur en er stond een logo van een paddestoel op.
Op pillreports word ik ook niks wijzer. Daar zitten enkele mushrooms tussen maar die staan aangegeven als 2cb.. maar het pilletje zag er toch een tikkie anders uit qua kleur.

Nja, vooralsnog een aparte ervaring rijker :mrgreen:



Ik heb zulke inderdaad eens zulke pillen als 2cb gekocht en gebruikt. Groen blauwig met paddestoel erin geperst. Deden het wel aardig moet ik zeggen.
geile
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: za feb 26, 2011 1:52 pm

Re: Wat heb ik gehad?

Berichtdoor Einstein » ma nov 17, 2014 12:51 pm

Hmm, het is niet heel typisch 2C-B-achtig, maar door 2C-B heb ik toch ook wel eens dergelijke levensechte onzin zien gebeuren, zij het door veel hogere doses.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron