Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wat is volgens jou het meest euforische stofje?

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Wat is volgens jou het meest euforische stofje?

Berichtdoor Pater Damiaan » wo jun 08, 2022 12:18 pm

Was aan het twijfelen over A-PVP. Heb de glasheldere meth in mijn handen, opgevaped, de rush is even sterk, de euforie houd langer aan, lichamelijk veel meer relaxed dan a-pvp, laserfocus, geen scatterbrain.

Maar A-pvp is ongetwijfeld een bom.

Enja, bepaalde psychedelica idd, welke met de beste mogelijkheid denk je? 2C-E, DOM, DOI, lijkt me me potentieel goed, heb ook AMT. Maar ben er allemaal nog niet aan geweest

Trouwens, ooit 4,4,D-MAR geprobeerd? :p

4,4'-DMAR acts as a potent and balanced serotonin-norepinephrine-dopamine releasing agent (SNDRA), with EC50 values for serotonin, norepinephrine, and dopamine release of 18.5 nM, 26.9 nM, and 8.6 nM, respectively.


Kan bijna niet geloven dat dit echt is, dacht ga even shoppen in polen op en bezocht een paar marktjes en zag dit, kon mijn ogen niet geloven. had maar een beetje geld op zak dat aan iets anders gespendeerd werd, wat ik moest goedkeuren, en ja, het werd goedgekeurd. :D
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner