Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wat mag ik in huis hebben bij een inval?

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Wat mag ik in huis hebben bij een inval?

Berichtdoor User » do aug 24, 2017 9:36 pm

Goedenavond allemaal.

Ik zit op het moment ergens mee, namelijk het volgende:
Ik huur een kamer in een huis, echter staat dit huis al een paar jaar bekend als drugspand. Nu is het voortaan zo erg dat er al politie bij de huisbaas is komen waarschuwen.

Nu heb ik enkel lachgaspatronen (+ balonnen en zo'n slagroomspuit) en wat smartshop drugs (softdrugs dus). Mocht er een inval komen van de politie, is dit dan een probleem?

Gr
User
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: ma jun 19, 2017 5:04 pm

Re: Wat mag ik in huis hebben bij een inval?

Berichtdoor Miss E » do aug 24, 2017 9:46 pm

Lijkt mij niet. Tenzij je ook nog ergens een kilo coke ofzo hebt liggen. ;)
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Wat mag ik in huis hebben bij een inval?

Berichtdoor snuifduif » do aug 24, 2017 9:48 pm

Nee.
Ik heb hier zo niet even bronnen bij maar ik had gelezen dat je bij een huis inval nog met bijvoorbeeld een ons (100 gram) speed nog weg komt met persoonlijk gebruik zolang je er niet allemaal zakjes, geld en weegschaal naast hebt liggen en een goed verhaal/advocaat hebt.

Ik spreek hier wel over Nederland
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Wat mag ik in huis hebben bij een inval?

Berichtdoor verneukeratief » do aug 24, 2017 9:53 pm

Sowieso vragen om een huiszoekingsbevel (wordt niet 1-2-3 afgegeven) maar dat is misschien al een stadium voorbij. Weet niet hoe je contacten met huisgenoten zijn maar je kan altijd zeggen dat je van niks weet en gewoon een kamer huurt. Voor de rest speel je stommetje 8-)
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Wat mag ik in huis hebben bij een inval?

Berichtdoor User » do aug 24, 2017 9:59 pm

Nouja de politie was dus bij mijn huisbaas geweest zoals ik al zei en zat te dreigen met het pand te sluiten als het zo doorgaat. Ik heb Niks in huis qwa hard drugs, en mijn mede-bewoners weten er ook van af, dus ga er van uit dat die er ook rekening mee houden.
De wijkagent heeft ook al enkele maanden toestemming van onze huisbaas om eens in de zoveel tijd achterom te komen lopen om even te blieken...
Laatst bijgewerkt door User op do aug 24, 2017 11:08 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
User
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: ma jun 19, 2017 5:04 pm

Re: Wat mag ik in huis hebben bij een inval?

Berichtdoor Partypipo » do aug 24, 2017 10:12 pm

User schreef:Nouja de politie was dus bij mijn huisbaas geweest zoals ik al zei en zat te dreigen met het pand te sluiten als het zo doorgaat. Ik heb op 't moment niks meer in huis qwa hard drugs, en mijn mede-bewoners weten er ook van af, dus ga er van uit dat die er ook rekening mee houden.
De wijkagent heeft ook al enkele maanden toestemming van onze huisbaas om eens in de zoveel tijd achterom te komen lopen om even te blieken...

Jouw huisbaas heeft zelf ook niet het recht zomaar jou lastig te vallen en bij je binnen te kijken en kan daarmee dus ook die toestemming niet verlenen aan de popo.
Ik zou eens ergens informatie inwinnen bij een rechtswinkel ofzo, want het klinkt alsof je geterroriseerd wordt door de popo en je huisbaas.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Wat mag ik in huis hebben bij een inval?

Berichtdoor User » do aug 24, 2017 11:06 pm

@Partypipo tja ik weet dat dat eigenlijk niet mag maar op het moment dat ik dit niet toelaat gaat hij er natuurlijk van uit dat ik dus wel drugs gebruik en zet hij me er waarschijnlijk uit.
User
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: ma jun 19, 2017 5:04 pm

Re: Wat mag ik in huis hebben bij een inval?

Berichtdoor verneukeratief » do aug 24, 2017 11:12 pm

Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Wat mag ik in huis hebben bij een inval?

Berichtdoor Partypipo » do aug 24, 2017 11:41 pm

User schreef:@Partypipo tja ik weet dat dat eigenlijk niet mag maar op het moment dat ik dit niet toelaat gaat hij er natuurlijk van uit dat ik dus wel drugs gebruik en zet hij me er waarschijnlijk uit.

Daarom zou ik even advies inwinnen bij een rechtswinkel ofzo.
We leven gelukkig nog steeds niet in een politiestaat en je hebt gewoon rechten. En niet voor niets.
En het zou toch schitterend zijn als ze binnenvallen, omdat jij het recht hebt op huisvrede en ze dus niet zomaar toegang geeft tot je huis, en ze vinden niks?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Wat mag ik in huis hebben bij een inval?

Berichtdoor PiraatPanda » do aug 24, 2017 11:48 pm

Zolang er in de rest van het huis geen drugs verstopt zit in doosjes of zakjes waar per ongeluk jouw vingerafdrukken op staan?

Hou je er wel rekening mee dat als het pand wordt gesloten je (tijdelijk) op straat staat en misschien niet eens meer bij je spullen kunt? Ben je al opzoek naar nieuwe woonruimte of vind je die onzekerheid nu wel kicken? :smokin:

Heb je trouwens een officieel huurcontract enzo? En zijn er veel gemeenschappelijke ruimtes?

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Wat mag ik in huis hebben bij een inval?

Berichtdoor verneukeratief » do aug 24, 2017 11:52 pm

Lijkt me sterk dat ze in casu een dermate fors, tijdrovend en duur middel als vinger-afdruktechnologie in gaan zetten.
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Wat mag ik in huis hebben bij een inval?

Berichtdoor PiraatPanda » vr aug 25, 2017 12:00 am

verneukeratief schreef:Lijkt me sterk dat ze in casu een dermate fors, tijdrovend en duur middel als vinger-afdruktechnologie in gaan zetten.


Hoe bepalen ze dan van wie die 3 kg coke en tas met guns in de gemeenschappelijke ruimte is?

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Wat mag ik in huis hebben bij een inval?

Berichtdoor Amvitamientje » vr aug 25, 2017 12:02 am

Naar de huurcommissie, hun kunnen jou helpen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Wat mag ik in huis hebben bij een inval?

Berichtdoor User » vr aug 25, 2017 9:12 am

missFappie schreef:Zolang er in de rest van het huis geen drugs verstopt zit in doosjes of zakjes waar per ongeluk jouw vingerafdrukken op staan?

Hou je er wel rekening mee dat als het pand wordt gesloten je (tijdelijk) op straat staat en misschien niet eens meer bij je spullen kunt? Ben je al opzoek naar nieuwe woonruimte of vind je die onzekerheid nu wel kicken? :smokin:

Heb je trouwens een officieel huurcontract enzo? En zijn er veel gemeenschappelijke ruimtes?


We hebben gezamelijke badkamer, wc, keuken en woonkamer. Echter wordt die woonkamer nauwelijks gebruikt
De onzekerheid geeft uiteraard wel spanning, zeker omdat ik op defqon dit jaar tegen de lamp ben gelopen en dus al een strafblad heb (kan dit een reden zijn dat ze mijn woning beter onderzoeken/in de gate houden?) Maar "kicken" noem ik het zeker niet!

Het betreft trouwens een particuliere woning. Weet niet of die info er iets toe doet.
User
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: ma jun 19, 2017 5:04 pm

Re: Wat mag ik in huis hebben bij een inval?

Berichtdoor Poseidon » vr aug 25, 2017 10:16 am

User schreef:
Nu heb ik enkel lachgaspatronen (+ balonnen en zo'n slagroomspuit) en wat smartshop drugs (softdrugs dus). Mocht er een inval komen van de politie, is dit dan een probleem?

Gr


Als dit alles is wat er ligt, zou ik me 0% zorgen maken. Geen strafbare stash toch? kopieer een kwarktaarrecept uit de Viva of de Libellle. :-P

Houdt je huis verder schoon van andere snoepgoed.

Neem samen een een advocaat en laat die onmiddelijk bellen als ze over de schreef gaan.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Wat mag ik in huis hebben bij een inval?

Berichtdoor Poseidon » vr aug 25, 2017 10:30 am

Jcutter schreef:Is ook wel lachen om allemaal sekspoppen in huis te halen :p Die viespeuken van een agenten weten daar wel raad mee...


Siliconenpoppen gevuld met semtex en genitale detonators :evil:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Wat mag ik in huis hebben bij een inval?

Berichtdoor PiraatPanda » vr aug 25, 2017 10:58 am

Beter heb je geen missFappie in huis tijdens een inval

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Wat mag ik in huis hebben bij een inval?

Berichtdoor Kikkerr » vr aug 25, 2017 11:19 am

Beter ook geen geen geen kanarie die kan gaan zingen.
En maak de zalfjes tegen carpaal tunnel syndroom maar op, en neem wat rust met typen enzo.
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Wat mag ik in huis hebben bij een inval?

Berichtdoor Knabbel » zo aug 27, 2017 1:45 am

Inval al geweest inmiddels? Zo ja: zoek je nog huisgenoten? :mrgreen:
''hou je bek ik moet ook herstellen van je kanker knabbelkut stinkhoer'' ~ Frissa

Avatar gebruiker
Knabbel
Aspergeplukker
Donateur
Offline
 
Posts: 582
Geregistreerd: vr feb 28, 2014 4:28 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner