Poseidon schreef:Zou er €111 op durven verwedden dat het MDMA is. Ging een keertje stappen met 2 Turkse kickboxers. Eentje had een pakkie M-poeder bij zich.
In de discotheek zag ik opeens af en toe de muren bol worden en de vloeren schuiven. Ook gebeurde er iets wat echt weird was: de ruimte leek te bestaan uit vloeibare lagen waar je flink je best voor moest doen on doorheen te stappen. Verder hadden we hallucinerende kleur-ervaringen die met de jouwe overeenkomen ADDER.
Het was opvallend dat de trip bij ons drieën dezelfde kenmerken vertoonde.
Op een gegeven moment werden we het zat. We waren immers op zoek naar warm vrouwenvlees en daar zouden we in deze toestand nooit onze tanden in kunnen zetten. Hebben we maar aan de bar een fles tequila gekocht en gingen we dikke lijnen yayo op de take leggen. Daarop verzochten de toegesnelde securities ons vriendelijk het perceel te verlaten.
Door de MDMA bleken de 2 ietwat sinistere vechtmachines die ik in de jim had leren kennen in zachtaardige poesjes veranderd te zijn.![]()
Na onze coca opgesnoven te hebben gingen we er vandoor. Een vd Turken gaf de portier nog een zoen op zijn glimmende schedel voordat we de straat op gingen.
Ik dwaal weer hopeloos af. Zal daarom maar verder zwijgen over het mooiste deel van die nacht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten