Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Welk tripmiddel zou je me aanraden

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Welk tripmiddel zou je me aanraden

Berichtdoor Curious » ma okt 14, 2013 9:07 am

Hallo allemaal,

Ben een behoorlijk onervaren drugs gebruiker. Heb van de tripmiddelen alleen salvia gebruikt, en verder eigenlijk alleen speed en coke, waarvan de coke niet echt goed werkte dus te verwaarlozen is. Voor een lijstje met drugs die ik heb gebruikt en wat meer info heb ik wat geplaatst in DIT topic. Nu wil ik al een tijdje een tripmiddel proberen, onder andere omdat salvia me altijd zo goed heeft bevallen, en omdat ik erg nieuwsgierig ben. Het staat zelfs in mijn naam dat ik nieuwsgierig bent, dus wees voorbereid dat ik vaak erg veel vragen heb en erg geïnteresseerd ben. Denk dan ook niet dat ik zelf geen informatie heb opgezocht, juist omdat ik het allemaal zo interessant vind heb ik al een hoop gelezen en gepraat over drugs.

Maar ik kan zo veel over drugs lezen als ik wil, ik kan zelf niet tot de conclusie komen welke drugs het beste voor mij zou zijn om te gebruiken om lekker op te trippen. Vandaar dat ik jullie om hulp vraag, misschien dat jullie me wat beter de verschillen tussen tripmiddelen kunnen geven, wat pro's en con's en dergelijke. Bedenk hierbij dat ik dus nog zeer weinig ervaring heb, en de enige trips die ik tot nu toe heb gehad zijn met salvia geweest. Naast dat het erg leuke trips waren en ik het gevoel had dat ik een ander 'gedeelte' van mijn brein of geest betrad, was de korte duur een erg groot voordeel. Helaas is dit met andere tripmiddelen volgens mij niet het geval. DMT is dan wel van korte duur, maar wat ik daarover heb gelezen en gehoord van vrienden is dit niet bepaalde de lichtste drugs, en lijkt het me niet aan te raden voor een 'beginner'. Maar correct me if i'm wrong.

Paddo's en truffels heb ik gemengde verhalen over gehoord, en het lijkt me niet geweldig om lang misselijk te zijn. XTC is volgens mij niet echt een trip maar meer een gevoel, maar ook dat heb ik nog nooit geprobeerd en ik kan fout zitten. LSD lijkt me een erg leuke beleving, maar dat duurt dan ook weer zo lang, en ik weet niet hoe verstandig dit is voor een beginner.

Het is een moeilijke keus voor me dus, en ik mis waarschijnlijk nog een hoop andere drugs. Kunnen jullie me meer vertellen, tips of ideeën wat nou leuk en verstandig is om mee te beginnen. En wat de duur van de trip is: ik weet bijvoorbeeld dat LSD gemiddeld 12 uur werkt, maar de echte 'trip' korter is. Dus hoeveel van die tijd zou je dan eventueel 'normaal' kunnen gedragen en bijvoorbeeld gewoon eten en drinken? Verder, als iemand tips heeft over de sfeer (wat voor verlichting, wat voor muziek etc) dan zou ik dat ook zeer waarderen! Uiteraard weet ik wel al dat er een nuchter, ervaren persoon bij zou moeten zijn die ik kan vertrouwen, en dat komt dan ook helemaal goed.

Hopelijk kunnen jullie me helpen en alvast bedankt!

Edit: Bedenk me net dat ketamine of 2cb ook nog bestaat, al heb ik daar wat minder over gelezen.
Curious
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: ma okt 14, 2013 7:52 am
Woonplaats: Ergens, als mijn vrienden er maar zijn!

Re: Welk tripmiddel zou je me aanraden

Berichtdoor Radagast » ma okt 14, 2013 10:31 am

Als je aan 2cb geraakt dan zou ik daarmee zeker beginnen, dat vind ik zowat de beste instapper. De beste trips heb ik zelf ervaren op paddo's, dat misselijk zijn verschilt waarschijnlijk van persoon tot persoon, maar zo heel veel heb ik daar niet van gemerkt (behalve bij het inkicken dan), ook de smaak valt eigenlijk heel goed mee. Ook de duur van zo'n trip verschilt van persoon tot persoon, soms ben ik na 5u al uitgetript op lsd terwijl ik de dag nadien moet horen van vrienden dat ze er een hele nacht door wakker gehouden zijn.
Avatar gebruiker
Radagast
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 192
Geregistreerd: za dec 22, 2012 1:52 pm

Re: Welk tripmiddel zou je me aanraden

Berichtdoor Rareuniverse » ma okt 14, 2013 11:59 am

4-ho-met (metocin) is ook leuk. Staan 2 reports over op DF.
Laatst bijgewerkt door Rareuniverse op ma okt 14, 2013 1:58 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Rareuniverse
At your service.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 245
Geregistreerd: zo jun 23, 2013 3:26 pm

Re: Welk tripmiddel zou je me aanraden

Berichtdoor Miss E » ma okt 14, 2013 1:13 pm

2C-B is een goede om mee te beginnen inderdaad.

Je zou ook eens kunnen kijken naar 4-AcO-DMT of AL-LAD.
4-AcO-DMT lijkt in lage dosis veel op een truffeltrip, maar dan zonder de vieze smaak van truffels, ideaal dus. :grin: Je moet hier wel een fatsoenlijke weegschaal voor hebben om het af te kunnen wegen.
AL-LAD schijnt net als LSD te zijn (zelf nog nooit LSD op), maar dan een stuk korter. Ik denk dat dit ook wel een goede is om mee te beginnen, ik vond het in ieder geval geen zware trip die ene keer dat het ik het gedaan heb.
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Welk tripmiddel zou je me aanraden

Berichtdoor Vinnie » ma okt 14, 2013 5:08 pm

lsd is wel leuk en niet heel zwaar ofzo
xtc trouwens ook ga je niet echt van trippen maar is wel erg vet 8-)
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Welk tripmiddel zou je me aanraden

Berichtdoor henkie84 » ma okt 14, 2013 5:23 pm

Waar je naar mijn mening vooral naar dient te kijken, als je een uiteindelijke keuze maakt, is de dosis. LSD kan wel degelijk heel zwaar zijn, maar een lichte dosis is daarentegen goed te handelen. Ook als je weinig ervaring hebt. Hetzelfde met truffels, een kwart/half bakje is meestal voor een eerste keer een geschikte dosis. Zelfs DMT heb ik gemerkt dat mensen met weinig ervaring met wat minder hijsen toch een prettige, niet te overweldigende trip kunnen ervaren.

Ik vind 2cb een erg geschikte 'instappsycedelica'. De visuals (kleurtjes & vervormingen) zijn duidelijk aanwezig, maar in je hoofd is het rustig. Wat je bij LSD & truffels/paddo's waarschijnlijk zult ervaren is dat je manier van denken tijdens de trip verandert. Deze kan zelfs een loopje met je gaan nemen, wat zeker even wennen is. Maar ook hierbij geldt: bij kleinere doses zal dit niet snel te overweldigend zijn.

Dus, mijn advies is om te kiezen uit het volgende:
- (ongeveer) 50 mics LSD
- kwart/half bakje truffels
- een kleine hijs DMT
- (ongeveer) 15 miligram 2cb

Hierbij geldt het advies dat je een eerste keer beter iets te laag met je dosis kan gaan zitten dan iets te hoog. Er liggen nog genoeg mogelijkheden in de toekomst om je dosis op te schroeven, mocht je daar behoefte aanhebben. Als je (te) hoog begint, kun je het als onprettig ervaren dat je controle verliest, het te overweldigend is, en je zo een (onnodige) negatieve ervaring hebt.
Avatar gebruiker
henkie84
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 127
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:34 am

Re: Welk tripmiddel zou je me aanraden

Berichtdoor Einstein » ma okt 14, 2013 8:26 pm

DMT is inderdaad ook wel een optie als je de dosis heel (!) laag houdt. DMT in hoge dosis is een krankzinnige trip die zelfs voor ervaren trippers heel heftig kan zijn.
De meest voor de hand liggende optie is een lage tot matige dosis 2C-B, een trip die niet echt verwarrend is en je niet heel veel van de psychedelische mindstate laat zien, maar het is wel een mooie kennismaking met de wereld van de psychedelica en qua visuals kan de trip fenomenaal zijn. Dat het geen diepgang kent wil ook niet zeggen dat het geen goed spul is, het is nog altijd één van mijn favoriete tripmiddelen :)
Als 2C-B je bevalt en als je nieuwsgieriger bent naar meer filosofische trips kan je eens naar LSD of paddo's/truffels gaan kijken. Paddo's zijn wat verwarrender en filosofischer dan LSD, daardoor vind ik de paddotrip ook mooier, maar als instapper is LSD misschien meer geschikt.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Welk tripmiddel zou je me aanraden

Berichtdoor Partypipo » ma okt 14, 2013 8:39 pm

Allerlei tripmiddelen zijn aan te bevelen:
Truffels/paddo's of thee daarvan als je het te vies vindt, 4-aco-dmt, al-lad, lsd, 2cb.
Bij alles geldt: hoge dosis kunnen super overweldigend zijn. Ego dood en afscheid nemen van je lichaam zijn geen vreemde dingen. Gedachte loops waar je uren lang in vast zit... Een persoon die je kan vertellen dat je drugs op hebt en dat het daar van is en dat het ook weer over gaat is dan handig om bij je te hebben.
Bij mij is het zo dat combinaties voor meer loops en meer duistere loops zorgt. Combinatie met wiet doet dat makkelijk, combinatie met mxe en lachgas daarna maakt het ook een beetje duister.
Dus: beter niet combineren...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Welk tripmiddel zou je me aanraden

Berichtdoor Basshoven » ma okt 14, 2013 9:41 pm

Psychedelica zijn een heel eigen soort drugs, en het is handig om te weten hoe je jezelf moet oriënteren in de trippende bewustzijnstoestand. Om die reden is het fijn om langzaam met die toestand kennis te maken.

2c-b geeft je die mogelijkheid. Het heeft visuele effecten en is een psychedelicum, maar in je hoofd kun je alles best nog op een rijtje houden. Hierdoor kun je eraan wennen dat alles anders is, maar toch alles nog bij elkaar houden.

LSD heeft een aardig lange werkingsduur, van 5 tot soms wel 12 uur. LSD is abstracter dan 2c-b, in mijn ogen is LSD een "oprechter" psychedelicum dan 2c-b juist omdat het een abstracte headspace geeft, filosofische gedachten, openbaringen, etc.
Een LSD-trip moet je niet aan beginnen zonder de gepaste voorbereidingen te treffen. Denk hierbij aan de juiste mindset, goeie setting kunnen verzekeren, bezigheden klaarzetten, kamer netjes opruimen, gezellig maken, geen vuur, dat soort dingen :kleuter:

Paddo's / truffels blijft mijn favoriet, voor mij is dit het psychedelicum maar juist daarom moet je ze niet onderschatten. Werkingsduur varieert van 3 tot 6 uur en tijdens deze trip zal je op een abstracte manier de wereld en jezelf in beschouwing kunnen nemen. In tegenstelling tot LSD, waar je nog een zekere controle kan uitoefenen, ben je bij paddo's / truffels veel meer overgeleverd aan de ervaring en draait het erom dat je kan accepteren wat je in de trip voorgeschoteld krijgt. Dit geeft de hele trip een zeker karakter van "berusting" "rust" en "aanvaarding" en dat heeft zekere therapeutische waarde.
Ik vind een paddotrip erg diepzinnig en buitengewoon waardevol, maar het is ook erg zwaar en ik doe het dan ook enkel onder de meest voorzichtige van voorzorgsmaatregelen. Dat raad ik jou ook aan.

Verder heb je nog mescaline, en, alhoewel ik tot op heden enkel een erg lage dosis daarvan opheb, ik hoor mensen vaak zeggen dat mescaline "vergevingsgezind" zou zijn, dat er lage kans is op bad gaan en dat het daarom een goede instapper zou zijn voor mensen die voor het eerst trippen. Zeker weten doe ik dat echter niet :) De werkingsduur is ook vrij lang en kan oplopen tot 12+ uren.

DMT kan ik niet over meespreken.

Als je aan MDA kan komen dan zou dit ook een leuke instap zijn. Ik ben het met je eens dat MDMA geen psychedelicum genoemd mag worden, hiervoor is het te opdringerig vind ik. MDA lijkt erg op MDMA, maar meer hallucinaties. Heb een paar keer MDA gehad en je gaat er echt mee op reis. Toch is het nog steeds erg opdringerig, maar ik vind dat, als 2c-b een psychedelicum genoemd mag worden, je MDA er ook zeker een kan noemen.

Samengevat zou 2c-b een goeie start zijn, als je daar wat mee geëxperimenteerd hebt kun je misschien overgaan naar LSD om ten slotte paddo's te proberen.

P.S.: ik had hierboven iets gelezen dat je voor de eerste keer paddo's gerust wat minder mag eten, en er werd een kwart bakje genoemd als aanbevolen dosis.
Alhoewel ik het eens ben dat je niet gelijk een heel doosje op hoeft te eten, zou ik zeker geen kwart bakje doen. Bij paddo's kan een normale of lichte dosis veel aangenamer zijn dan een erg lichte dosis. Een te lage dosis kan je half trippend en verward maken maar misschien niet genoeg zijn om je echt de trip in te trekken, en dat "tussen wal en schip"-gevoel kan erg akelig zijn en wil je echt niet hebben. Als je dus toch voor paddo's / truffels gaat (en je kiest een soort die niet bekend staan om erg hoge potentie) raad ik je aan ten minste 2/3e van het bakje te eten.
Basshoven
Offline
 

Re: Welk tripmiddel zou je me aanraden

Berichtdoor Ahote » ma okt 14, 2013 11:48 pm

Ik zou ook aanraden dat je met een 2C begint (2C-B/2C-I/2C-E zijn de "beste" wss). Leuke stofjes die een lichte en goed stuurbare trip geven bij niet te hoge dosissen.
Ook denk ik dat truffels of paddo's in een niet te grote dosis (kan moeilijk getal op plakken want is afhankelijk van de soort truffels of paddo's) geen probleem moet zijn hoor, zorg wel dat je het op een nuchtere maag eet om misselijkheid te voorkomen. Verder heb ikzelf bij paddo's helemaal nooit last van misselijkheid. Bij truffels heb ik enkel in het begin al een zwaar-op-de-maag-gevoel gehad maar voor de rest ook geen last van misselijkheid.
LSD heb ik nog niet gedaan maar AL-LAD (lijkt er erg hard op naar het schijnt en is ook een derivaat ervan, LSD word lysergamide genoemt en AL-LAD: allylysergamide) wel en ik denk dat dat ook eigenlijk wel kan voor een beginner zolang de dosis maar niet te hoog is.
Verder lijkt Salvia D helemaal niets op echte psychedelica qua effect hoor.

Zorg gewoon dat wat je ook neemt, je er goed bij voelt en het in een comfortabele en vertrouwde omgeving doet en het word vast een leuke ervaring (en begin mss met een niet te hoge dosis alhoewel dat minder belangrijk is als de setting)
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: Welk tripmiddel zou je me aanraden

Berichtdoor Lager » ma okt 14, 2013 11:57 pm

Ik zelf heb een aantal maanden terug ook voor het eerst 2CB gebruikt. Dit was ook gelijk mijn eerste keer trippen. Ik had dus verder geen enkele ervaring met drugs behalve dan dat ik XTC had gedaan (geloof me, dat moet je ook gedaan hebben).

Ik vond dat ik de 2CB goed kon handelen. Ik kon goed nadenken en alles wat ik zag daarvan wist ik dat het er niet echt was, en op die manier kon ik overal lekker van genieten. Ik moet er wel bij zeggen dat ik wel begon met een sterke dosis van zo'n 30mg. Ik denk dat als je voorzichtig wilt beginnen dat je zo'n 15-20 mg moet nemen.

Zoals iedereen hierboven al aangeft: zorg dat je in een veilige omgeving bent waar je rustig kan zitten zonder gestoord te worden. Denk hierbij aan ouders die opeens thuiskomen. Zelf kan ik er ook heel slecht tegen als dingen niet opgeruimd zijn. Maar dat had ik eigenlijk met alle drugs wel die ik geprobeerd heb.

Succes met het uitzoeken van een stofje!
Avatar gebruiker
Lager
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 240
Geregistreerd: di aug 20, 2013 3:10 am

Re: Welk tripmiddel zou je me aanraden

Berichtdoor Einstein » ma okt 14, 2013 11:58 pm

Liever 2C-I of 2C-B dan 2C-E, 2C-E brengt vaak een nare bodyload met zich mee en kan al naar gelang de omstandigheden behoorlijk intens uitpakken. Voor de rest sluit ik me aan bij alles wat hierboven gezegd is :hulde:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Welk tripmiddel zou je me aanraden

Berichtdoor Radical » di okt 15, 2013 12:28 am

4 aco dmt of anders 2cb 15-20mg zal ik aanbevelen.
Truffels vind ik zelf niet vies (wel verre weg van lekker!) Tevens ben ik en geen van mijn vrienden misselijk dooe truffels. Hoogstens een paar minuten een vreemd gevoel in je buik. 7,5gram atlantis truffels (of lichter) lijkt mij ook goed te doen voor de eerste keer psy.
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Welk tripmiddel zou je me aanraden

Berichtdoor Perry » di okt 15, 2013 8:16 am

Psychedelica in niet te hoge dosis in een rustige & vertrouwde omgeving moet sowieso te doen zijn.
Mijn persoonlijke ervaring is niet zo heel uitgebreid op dit vlak, drie maal truffels en één keer 2cb.
2CB valt lichamelijk zwaar mn lichaam zei eigenlijk "wat moet ik hier nu mee, ga kotsen sukkel" dit heb ik genegeerd en het ging na n half uurtje weg.
Truffels vind ik qua smaak niet verkeerd al stinkt het wel.
Het heeft iets weg van walnoten.
Mijn ervaring ben ik begonnen met 7.5 gram truffels.
Hiermee kon ik voelen hoe heftig psychedelica eigenlijk is maar was het niet overweldigend
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Welk tripmiddel zou je me aanraden

Berichtdoor Radical » di okt 15, 2013 9:58 am

Truffels vind ik smaken naar oude cashewnootjes met een zure nasmaak.
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Welk tripmiddel zou je me aanraden

Berichtdoor Taxi. » di okt 15, 2013 11:00 am

Truffels zijn prima te handelen voor een onervaren gebruiker. Als je jezelf goed voorbereidt van te voren (en zo te lezen doe je dat) en je een niet te hoge dosis neemt (10 gram is prima) pakt het waarschijnlijk heel leuk uit. Truffels waren mijn eerste ervaringen met drugs (wiet en alcohol buiten beschouwing gelaten) en eigenlijk heb ik nooit een overweldigend gevoel gehad (totdat ik later de dosis ging opschroeven). Daarbij komt dat het makkelijk te verkrijgen is. Je loopt de eerste beste smartshop binnen en voilà.
2c-b is ook een prima instapper. Bodyload kan soms wat zwaar zijn, maar ook dat ligt aan de dosis. Het enige nadeel van dit stofje is de verkrijgbaarheid. Maar wanneer je iemand kent die dit heeft liggen kan je ook hiermee prima een eerste keer trippen.
Veel succes 8-)
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Welk tripmiddel zou je me aanraden

Berichtdoor Trippie » di okt 15, 2013 11:32 am

2C-E alleszins niet, die kan behoorlijk heavy zijn en is eigenlijk ook helemaal niet zo interessant.

Ik zou gewoon truffels of LSD aanraden, lichte dosis om mee te beginnen.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Welk tripmiddel zou je me aanraden

Berichtdoor Klimtox » di okt 15, 2013 11:59 am

Ik zou je aanraden om LSD of 2C-B te kiezen. LSD duurt misschien wel lang (het kan inderdaad tot 12 uur duren), maar de tijd lijkt te vliegen. Dat is tenminste mijn ervaring ermee. Dit in tegenstelling tot paddos/truffels. Die trip mag dan wel "maar" 4 uur duren, voor mij voelt het soms wel aan alsof het al een dag bezig is. Dit komt denk ik door de constante verwarring, chaos en mindfucks die ik ervan krijg. Met LSD ben je ook niet 12 uur lang vol op aan het trippen, en je blijft de hele trip vrij helder (mits een normale dosis).

2C-B vind ik vrij makkelijk. Kleurtjes kijken, that's it. Zou ik wel aanraden voor een eerste keer ja.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Welk tripmiddel zou je me aanraden

Berichtdoor Poseidon » di okt 15, 2013 12:15 pm

Als je for sure voor een bad trip wilt gaan: scopolamine :(

Vraag me wel opeens af of datura misschien heel aangenaam kan worden door het met 2cb te combineren.
MDMA trips zijn ook fijn :love:
Krijg er zelf subtiele, uiterst aangename hallucinaties van :)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Welk tripmiddel zou je me aanraden

Berichtdoor daywalker » di okt 15, 2013 4:10 pm

MDA :)
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Welk tripmiddel zou je me aanraden

Berichtdoor Prototype » di okt 15, 2013 4:19 pm

Truffels.
Gewoon met een lichtere soort beginnen ( mexicana's ) en dan beginnen met 7,5g, als je dat op hebt kun je na een uur 7,5 g bijpakken.
Als je na de 1e 7,5g niet meer wilt bijpakken moet je dat ook niet doen, gewoon goed naar je lichaam luisteren.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Welk tripmiddel zou je me aanraden

Berichtdoor Perry » di okt 15, 2013 10:20 pm

Als je truffels neemt: Draai vooraf even een jointje of twee.
Het kan zijn dat je tijdens het trippen zin hebt het te versterken of gewoon om even te blowen en het draaien schiet voor geen meter op.
Nouja, ik kan zelf niet draaien (nouja, niet longvloei en als ik alleen ben rook ik pret shagjes) en m'n tripbuddy raakte steeds afgeleid :P
Duurde uiteindelijke een half uur voor hij überhaupt begon.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Welk tripmiddel zou je me aanraden

Berichtdoor Einstein » di okt 15, 2013 10:24 pm

Vind dat een truffeltrip er wel behoorlijk wat verwarrender op kan worden als je erbij gaat blowen, zelfs als je een ervaren stoner bent. Is me wel een paar keer gebeurd dat ik in een paddotrip volkomen de weg kwijt was nadat ik een joint had opgestoken.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Welk tripmiddel zou je me aanraden

Berichtdoor Perry » di okt 15, 2013 10:45 pm

Klopt wel ja, was achteraf ook heel stom hoe we 't de laatste keer deden en waarschijnlijk ook de reden van het bad gaan.
Heb toen iets van 3 joints achter elkaar gerookt met 15 gram Hollandia op en we waren op een volkomen onbekende plaats.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Welk tripmiddel zou je me aanraden

Berichtdoor Basshoven » di okt 15, 2013 11:01 pm

Einstein schreef:Vind dat een truffeltrip er wel behoorlijk wat verwarrender op kan worden als je erbij gaat blowen, zelfs als je een ervaren stoner bent. Is me wel een paar keer gebeurd dat ik in een paddotrip volkomen de weg kwijt was nadat ik een joint had opgestoken.

Blowen kan fijn zijn tegen de misselijkheid in het begin van de trip. Omdat die misselijkheid in het begin van de trip voorkomt kan een trekje op dat punt van de ervaring wel te doen zijn omdat je nog niet zo verward bent.

Ben het wel eens dat middenin de trip blowen riskant kan zijn. Het versterkt de trip, en omdat het alles nog verwarrender maakt is de kans op bad gaan iets groter. Ook als je de neiging hebt om paranoïde te worden als je blowt, of als je de neiging hebt om andere onaangename en mentale bijverschijnselen te ervaren bij wiet kun je het tijdens het trippen beter laten. De trip kan die mentale bijverschijnselen versterken en zo je trip verzieken.

Vind combineren op tripmiddelen altijd iets om mee op te passen. Ben alleen wel lichtelijk benieuwd naar hippyflipping, maar om de een of andere reden heb ik het gevoel dat de MDMA de paddo's zou "corrumperen" en dat vooroordeel zou in de trip een obstakel kunnen zijn. :P
Basshoven
Offline
 


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner