Druks schreef:pepepepepepepeppepepepepepepepeppepepepep
Plus nog wat peppepepepep3p3eep3peeppeoelepepeppeepep

Druks schreef:pepepepepepepeppepepepepepepepeppepepepep
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Frog schreef:MDMA + seks, Pep + seks daarna tering veel benzo's, maar ik zeg nee nee neeeee.
Eigenlijk wil ik het dus niet, maar het lijkt me lekker.
JongGeleerd schreef:Dexamfetamine of methylfenidaat.
Concentratie van 'n eekhoorn.
Druks schreef:Het is al een tijdje terug dat ik geblowed heb...
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Wormenkrabber schreef:Frog schreef:MDMA + seks, Pep + seks daarna tering veel benzo's, maar ik zeg nee nee neeeee.
Eigenlijk wil ik het dus niet, maar het lijkt me lekker.
Is het geen idee om het milieu, dus ook dit forum, compleet gedag te zeggen? Als ik mijn verstand laat spreken, ben ik geneigd om dat te doen. Maar mijn verstand heb ik al sinds een jaar in de wilgen gelegd
Gonzo schreef:Wat van die 5F-AKB-48 en/of PB-22 die onderweg zijn zou wel nice zijn.......(hoop ik)
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
JongGeleerd schreef:Interessant, wanneer ik onder invloed van truffels ben, ben ik anti drugs. Ik vind het dan zonde mn lichaam te vervuilen met whatever (rook ook zelden dan) en naderhand denk ik ook "wauw, dat was weer heftig, volgende trip mag nog even op zich wachten"
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten