lemonhaze schreef:Een blowjob zou wel chill zijn, ik kan niet slapen..
lemonhaze schreef:Een blowjob zou wel chill zijn, ik kan niet slapen..
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Het wordt eens tijd voor een goede trip!
Abysmal schreef:Partypipo schreef:Het wordt eens tijd voor een goede trip!
Dit weekend je LSD? Het wordt mooi weer, haha
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
JongGeleerd schreef:Pep
Partypipo schreef:Het wordt eens tijd voor een goede trip!
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
JongGeleerd schreef:Etizolam of MXE ofzo, zal ff kijken wat wijsheid is.
Hiervoor volgt een topicje
JongGeleerd schreef:wat hebben we eraan dat te weten?
aintnodisco schreef:Echte goede mephedrone (4mmc) ... zoooo lekkurrrr . Alleen zou ik echt niet meer weten waar/hoe je er aan kunt komen .... Droevig .. snap ook niet hoe het zomaar verdwenen kan zijn, terwijl het zo lekker is??
Partypipo schreef:aintnodisco schreef:Echte goede mephedrone (4mmc) ... zoooo lekkurrrr . Alleen zou ik echt niet meer weten waar/hoe je er aan kunt komen .... Droevig .. snap ook niet hoe het zomaar verdwenen kan zijn, terwijl het zo lekker is??
Je bent toch niet tegen de regels in om drugs aan het vragen hè?
aintnodisco schreef:Ik zou het niet durven, dit is echt een opmerking en een antwoord op "wat ik graag zou willen gebruiken". Velen zullen zich toch afvragen , het is toch echt opmerkelijk dat dit goedje nergens meer te bekennen is, terwijl er eerder veel over geschreven werd... ?? Ik ken zo geen andere drug waar dat ook zo het geval mee is...zo populair ...naar niets ...??
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast