JongGeleerd schreef:Speedcore153 schreef:Pep
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:JongGeleerd schreef:Speedcore153 schreef:Pep
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Aebi schreef:2cb
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Ik heb zin in koffie. Maar voel me nog lang niet klaar om te gaan slapen en dan wordt het weer zo weinig slapen vandaag
Fresh_Life schreef:Partypipo schreef:Ik heb zin in koffie. Maar voel me nog lang niet klaar om te gaan slapen en dan wordt het weer zo weinig slapen vandaag
deca koffie ?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Savage schreef:Iets waarvan ik kan slapen.. Heb nog temazepam liggen, eens bekijken of dat m' gaat worden,
Partypipo schreef:Savage schreef:Iets waarvan ik kan slapen.. Heb nog temazepam liggen, eens bekijken of dat m' gaat worden,
Heftige seks en daarna lekker in slaap vallen?
JongGeleerd schreef:Partypipo schreef:Savage schreef:Iets waarvan ik kan slapen.. Heb nog temazepam liggen, eens bekijken of dat m' gaat worden,
Dibs seks met savage
JongGeleerd schreef:Partypipo schreef:Savage schreef:Iets waarvan ik kan slapen.. Heb nog temazepam liggen, eens bekijken of dat m' gaat worden,
Dibs seks met savage
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten