Matheson schreef:Ik zal gewoon eerlijk zijn en zeggen dat ik zin heb om met een dikke lijn pep achter de kiezen naar mooie vrouwen te kijken in de stad.
Gman007 schreef:Matheson schreef:Ik zal gewoon eerlijk zijn en zeggen dat ik zin heb om met een dikke lijn pep achter de kiezen naar mooie vrouwen te kijken in de stad.
Ik ga mee![]()
Tomaat schreef:LSD, en dat heeft alles te maken met dat fucking mooie zomerweer!
Tomaat schreef:Ik wacht nog tot de tweede week van juli. En als het dan hetzelfde weer is dan nu dan wacht ik ook geen seconde langer! Nog maar 2 keer gedaan met telkens ontiegelijk veel tijd tussen, ondertussen ook alweer meer dan een jaar geleden. Wordt maar weer eens tijd!
Tomaat schreef:LSD, en dat heeft alles te maken met dat fucking mooie zomerweer!
Gman007 schreef:Waar komen deze wijsheden vandaan ! Ik ga mn kamer maar eens op spycams onderzoeken...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Madcat schreef:deze![]()
Tripkip schreef:
OT: Pintjes op een terraske
Tomaat schreef:Tripkip schreef:
OT: Pintjes op een terraske
Zonet pintje gescheld op een terras en op een pleintje met een freesbee. Summer
Cocainer schreef:^junk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten