Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
Dr Peakip schreef:sosaa
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Druks schreef:Jcutter schreef:Ayahuasca.
Om weer te komen waar ik was voor mijn geboorte.
Dood?
Poseidon schreef:Dr Peakip schreef:sosaa
Als je om de hoek woonde mocht je jezelf suf komen snuiven maar liever zou ik zien dat je dan gewoon nootjes kwam eten met een colaatje erbij
Amvitamientje schreef:SpeedY schreef:Perry schreef:Meer meth
meth staat op dit moment ook wel bovenaan mijn lijstje met wat ik wil uitproberen, ook omdat ik het nog nooit gebruikt heb en ik steeds nieuwsgieriger wordt.
binnenkort maar eens doen dan
*edit*
oja en Methylone, nog een keer een goede dosis proberen.
Zeg maar wanneer?
Druks schreef:Jcutter schreef:Ayahuasca.
Om weer te komen waar ik was voor mijn geboorte.
Dood?
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Perry schreef:Flubromazepam
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Poseidon schreef:Een bloody Mary met menstruatiebloed, Zubrowka, GHB, spraytje midazolam en 2 druppels scopolamine.
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Poseidon schreef:Een bloody Mary met menstruatiebloed, Zubrowka, GHB, spraytje midazolam en 2 druppels scopolamine.
missPanda schreef:Poseidon schreef:Een bloody Mary met menstruatiebloed, Zubrowka, GHB, spraytje midazolam en 2 druppels scopolamine.
Had dat ff wat eerder gezegd, nu weer 3 weken wachten voor ik je kan helpen aan een paar druppels bloed
missPanda schreef:Welke drugs werkt het beste tegen brakheid?
Poseidon schreef:Sneetje in je vinger voor wat vers bloed mag ook Pandaatje. Hoef ik niet zo lang te wachten
missPanda schreef:Welke drugs werkt het beste tegen brakheid?
Protoderator schreef:Perry schreef:Flubromazepam
En een echte peuk, gvd weer afgebouwd met de vape.
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast