Spoednick schreef:In welke richting moet je zoeken als je opium wilt scoren? Heroinedealers, Turken, Koerden, ...?
Spoednick schreef:Opium. Ik heb het vroeger een keer of 3 gedaan, maar ik ben al bijna vergeten hoe het voelde. Ik wil het graag nog eens doen maar geen idee hoe ik er aan moet komen. In welke richting moet je zoeken als je opium wilt scoren? Heroinedealers, Turken, Koerden, ...?
Vooral populair bij Iraniers. Heb er eens eentje als onderbuurman gehad. The whole fucking day trok die geur mijn huis in. Best lekker spul maar er zijn grenzen.Spoednick schreef:Opium. Ik heb het vroeger een keer of 3 gedaan, maar ik ben al bijna vergeten hoe het voelde. Ik wil het graag nog eens doen maar geen idee hoe ik er aan moet komen. In welke richting moet je zoeken als je opium wilt scoren? Heroinedealers, Turken, Koerden, ...?
God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
Saikedellik schreef:Zou wel een witte speaker lusten nu!
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Alles zou er nu wel ingaan eigenlijk...
Shaggy schreef:ritalin
dexamfetamine is n medicijn jah, het is de soort amfetty die in ritalin zit, maar 1 stripje ritalin is nog niet eens 1 lijntje. dus wat heb je er aan??? en amfetty is geen medicijn het is ooit uitgevonden als afslank middel, en later had je pas meth-amfetamine en dex-amfetamine. deze zijn afleidingen van amfetty. dex is minder sterk en meth weer sterker.Pascal schreef:Dexamfetamine is ook een medicijn. Medicijnen zijn drugs, en omgekeerd kan het ook zo gebruikt worden. Ritalin werkt korter, heb je geen kater van, kun je na slapen meestal etc.
Alles heeft zo zijn voor- en nadelen.
En dat korte/lange termijn gepraat slaat nergens op.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten