Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:6ap???
6-APDB? 6-APB? 6-MAPB?
Die middelen kan je beter niet nemen als je wel eens last hebt van paniekaanvallen.
xastur schreef:Amvitamientje schreef:6ap???
6-APDB? 6-APB? 6-MAPB?
Die middelen kan je beter niet nemen als je wel eens last hebt van paniekaanvallen.
ook niet als ik het combineer met diazepam de angstaanvallen onderdrukt
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:
Verneuk je tolerantie nou niet door die RC benzo's in te nemen, en vooral niet zo veel verschillenden.
Dit zorgt echt voor onstabiele bloedwaardes,die benzo's hebben elk hun werkingsduur
Poseidon schreef:Amvitamientje schreef:
Verneuk je tolerantie nou niet door die RC benzo's in te nemen, en vooral niet zo veel verschillenden.
Dit zorgt echt voor onstabiele bloedwaardes,die benzo's hebben elk hun werkingsduur
Dit. We spreken helaas uit ervaring Xastur.
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
Amvitamientje schreef:Nuchter? Jij gaat echt een hoge tolerantie krijgen, al denk ik niet dat jou psychiater jouw dosering voor diazepam gaat verdubbelen. De maximale dosering diazepam per dag is 30 mg.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
Spectrum schreef:Niks. Ben er ff helemaal klaar mee.
Spectrum schreef:Spectrum schreef:Niks. Ben er ff helemaal klaar mee.
Oke, coke zou ik niet afslaan nu.
Albert Einstein schreef:
xastur schreef:die nieuwe rc opiaat
Druks schreef:
Wees voorzichtig
xastur schreef:morgen maar eens kijken voor een mg weegschaal niet te duur en die nieuwe rc opiaat een aanschaffen. lijkt mij lekker spul ook al is het link met diazepam en lorazepan. vele malem goedkoper dan goede heroine3 snuif als het pijnbestrijdend werkt waarom niet.
zo het kunnen eyeballen 1 sleutelpunt alleen geen idee hoeveel mg dat is
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert schreef:xastur schreef:morgen maar eens kijken voor een mg weegschaal niet te duur en die nieuwe rc opiaat een aanschaffen. lijkt mij lekker spul ook al is het link met diazepam en lorazepan. vele malem goedkoper dan goede heroine3 snuif als het pijnbestrijdend werkt waarom niet.
zo het kunnen eyeballen 1 sleutelpunt alleen geen idee hoeveel mg dat is
Heb je 't over U-47700? Combineren met benzo's is link. Daarbij is 1 sleutelpunt zo goed als altijd een andere hoeveelheid en nooit de manier om te doseren met potente stoffen. Als je geen milligramweegschaal hebt kan je hier beter vandaan blijven. Zelfs met een weegschaal is het verstandig om het volumetrisch te doseren als het actief is onder de 10-15 mg.
Pas alsjeblieft op, kijkend naar je posts ben je wanhopig op zoek naar een uitweg uit je mentale situatie. Dit soort stoffen zijn nooit de oplossing daarvoor.
Albert Einstein schreef:
bonghit schreef:Wietje gaat er wel in
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast