Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:Ik wil nu een drugs waardoor ik het niet meer warm heb en toch lekker buiten dingen kan doen.
En ik wil een drugs die het geschreeuw van de kinderen uit de straat filtert (of drugs voor die kinderen dat zij niet meer schreeuwen). Kom ik terug van Decibel, heb pas een uurtje geslapen door die hitte en de pep van gisteren en dan maken die kinderen het nog onmogelijker om te slapen...
Mad Hatter schreef:Gewoon zin om drUgs te gebruiken in wat weet ik niet het is iig iets wat ik niet heb liggen
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA
Pilletje schreef:Ketamine
snuifduif schreef:Pilletje schreef:Ketamine
Saikedellik schreef:MXE zou ik wel weer eens lusten. Maar gaat niet gebeuren. GHB was nu ook wel chill geweest, of keta. In ieder geval iets van een dissociatief of een downer. Of MDMA, heb echt super veel zin om weer eens lekker te spacen/feesten op MDMA. Maar ook dat gaat niet gebeuren nu. Of LSD, even lekker trippen heb ik ook wel weer zin in.
En wederom is mijn conclusie: Ik wil gewoon íets gebruiken, maakt eigenlijk niet zo heel veel uit wat.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten