Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
cojiro schreef:Ben ik de enige bij wie xtc het tegenovergestelde van een kater bezorgd? Na een nachtje wausen ben ik altijd wat duf en moe maar in een soort aparte blije en hele relaxte trance waarin ik hartstikke van een lekker muziekje kan genieten. Alsof ik nog een beetje natrip. Dipjes heb ik nooit last van, of in ieder geval nooit gemerkt.
DrugszCat schreef:Alcohol omdat ik mij er echt ziek van kan voelen.
Miss E schreef:Een mannelijke kat.
dit eigenlijkkaasje schreef:Alcohol, maar dan vooral in combinatie met pep of coke.
Rudolph schreef:dit eigenlijkkaasje schreef:Alcohol, maar dan vooral in combinatie met pep of coke.
Fresh_Life schreef:Rudolph schreef:dit eigenlijkkaasje schreef:Alcohol, maar dan vooral in combinatie met pep of coke.
dzelfde hier
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Ja dat zeker. Vanavond weerprototype schreef:Jup.
Maar die combi is het waard.
Rudolph schreef:Ja dat zeker. Vanavond weerprototype schreef:Jup.
Maar die combi is het waard.
Frog schreef:mdma en wijn beloofteen enorme raket in de morgen
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
JongGeleerd schreef:Alcohol omdat ik zwakke genen heb.
Savage schreef:Alcohol.
En dan vooral t type avond dat je je grens qua drinken al aardig aan t aantikken bent, aan de sos gaat, veel te veel weg gaat lopen snatsen om weer een beetje op je benen te blijven staan om vervolgens nog meer alcohol naar binnen te tanken. En dat herhaalt zich dan constant.
knolselderij schreef:Triptune schreef:Ketamine en wijn of mdma en wijn zijn echte moordcombinaties[/quote
keta?
daar heb je toch nul last van dag erna
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten