Basshoven schreef:Als het aankomt eens experimenteren met lagere dosis, denk ik
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Basshoven schreef:Als het aankomt eens experimenteren met lagere dosis, denk ik
Niet doen... Het is zo zeldzaam (en duur), en een "net niet" mescaline trip is redelijk saai.
Enya schreef:Shit ja. Voor een gram synthetische mescaline, betaal ik hier zo'n [...] euro voor
Basshoven schreef:Ivo schreef:Basshoven schreef:Als het aankomt eens experimenteren met lagere dosis, denk ik
Niet doen... Het is zo zeldzaam (en duur), en een "net niet" mescaline trip is redelijk saai.
Hm... Ik kan er vrij gemakkelijk en voor een redelijke prijs aankomen, vandaar dat ik het niet echt als verspilling zie. Ik had gehoord dat een threshold dosering mescaline een licht euforisch en sociaal stimulerend effect kon geven en dat het in die zin ook een goede functie kon hebben?
Als ik jou goed begrijp zeg je dat je beter voor een volle ervaring kan gaan? Ervoer jij een toegenomen gevoel van sociale verbondenheid oiv van een lichte dosis?
Ivo schreef:Dat wel, maar het voelde allemaal heel erg "net niet" aan. Voor mij was het ook een one time thing, dat zal ook zeker niet geholpen hebben bij de teleurstelling.
Als je het vaker kunt doen, zal een lage dosis best wel leuk zijn. Het was inderdaad wel redelijk sociaal, er kwamen zelfs nuchtere mensen langs die bleven zitten.
Enya schreef:Ik ben hetero, wat denk je wel niet?
daywalker schreef:Sowieso géén mdma ( heb pas gebruikt)
wss wel wat hasj,alcohol en wat benzo's
en zeker: LSD
JongGeleerd schreef:Ik ben niet zo van het plannen, maar ik ga sowieso speed, wiet, hasj en alcohol gebruiken.
JongGeleerd schreef:speed, wiet, hasj en alcohol
JongGeleerd schreef:JongGeleerd schreef:speed, wiet, hasj en alcohol
Check. Dat was weekend 1 van de teller.
Nu eens kijken of we alle anderen van het lijstje kunnen afstrepen.
JongGeleerd schreef:Mijn maand begon dit weekend
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast