Veel plezier in ieder geval.

Bonke schreef:Klimtox schreef:Klein beetje pephehe
Heb jij geen verplichtingen overdag?![]()
Peukie en zo wat keta denk ik
Miss E schreef:Ik vond kratom ook weinig aan, de ene keer dat ik dat op had. Maar dat was ook een vrij lage dosis, geloof ik.
Veel plezier in ieder geval.
chris309 schreef:Had nu voor het eerst een gram pep gehaald, het ruikt heel chemisch en moest nog drogen of zoiets.
Gebruik normaal dex, maar dit spul is toch niks voor mij, veel te opdringerig en de euforie is heftiger, maar voelt geforceerd aan.(heb 100 mg afgewogen en geslikt)
Daarnaast een algeheel gevoel van dat ik mijn lichaam hier geen plezier mee doe, Dex voelt simpelweg cleaner/gezonder(nou ja in verhouding dan).
Nu snel 4 mg flunitrazepam en dan slapen.
Klimtox schreef:chris309 schreef:Had nu voor het eerst een gram pep gehaald, het ruikt heel chemisch en moest nog drogen of zoiets.
Gebruik normaal dex, maar dit spul is toch niks voor mij, veel te opdringerig en de euforie is heftiger, maar voelt geforceerd aan.(heb 100 mg afgewogen en geslikt)
Daarnaast een algeheel gevoel van dat ik mijn lichaam hier geen plezier mee doe, Dex voelt simpelweg cleaner/gezonder(nou ja in verhouding dan).
Nu snel 4 mg flunitrazepam en dan slapen.
![]()
Ieder zijn ding i guess ^_^
Klimtox schreef:2 puntjes pep en wat koffie
Preksie schreef:Dalijk gooi ik er denk ik maar 20 mg 4-ho-met in, anders misschien 4-FA of LSD. Wat een luxeprobleem.
Klimtox schreef:Preksie schreef:Dalijk gooi ik er denk ik maar 20 mg 4-ho-met in, anders misschien 4-FA of LSD. Wat een luxeprobleem.
![]()
Ik stem LSD!
Anonymous96 schreef:PEP![]()
zoals elk weekend eigenlijk wel
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:2 glaasjes witte wijn 8,5% maar, getest.
En 25 mg vier ako dee em tee
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 1 gast