Preksie schreef:Preksie schreef:2C-B
+ MDMA
Nu wat etizolam erin.
Enjoy!

Preksie schreef:Preksie schreef:2C-B
+ MDMA
Nu wat etizolam erin.
Klimtox schreef:Klimtox schreef:Hasj
+ 2mg etizolam
Klimtox schreef:Ik weet het frog, is alleen om candaag even door te komen.
Klimtox schreef:Ik weet het frog, is alleen om candaag even door te komen.
Einstein schreef:€2,49
OT: Kopje slappe Senseo. Heb sterk de neiging om nog een grote pot koffie erbij te zetten want dit schiet ook niet op zo
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Einstein schreef:Klimtox schreef:Ik weet het frog, is alleen om candaag even door te komen.
Dit soort smoesjes zijn vaak best makkelijk te verzinnen voor elke gelegenheid. Evenzogoed is het een idee om de post van Frog in gedachten te houden want hij heeft gelijk
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Einstein schreef:Koningsketa met MissE
Klimtox schreef:Nu kan ik tenminste slapen. Ga ik nu ook doen. Na nieuwjaar stop ik een tijd met alles. Ik neem de adviezen in acht. Ik hou niet eens van downers dus hier raak ik niet hooked aan.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
snuifduif schreef:Einstein schreef:Koningsketa met MissE
Zijn mensen weer stiekem meets aan het houdenIk lust ook keta. Gelukkig nog wat mxe in huis
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
bonghit schreef:Nevills haze![]()
![]()
zo nog wat sneeuwitje![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten