Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » zo mei 25, 2014 4:20 am

Wat een vent. Alle ellende die je mee kan maken meegemaakt en alsnog dezelfde routine. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie

Berichtdoor Partypipo » zo mei 25, 2014 4:25 am

Alcohol
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor Klimtox » zo mei 25, 2014 4:25 am

Ja, kwestie van angsten onder ogen zien, sterk worden en kijken of je wat geleerd heb van de vorige keer.
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » zo mei 25, 2014 4:31 am

Dat motto herken ik van als ik eigenlijk geen zin heb mijn tentamens te leren 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie

Berichtdoor Klimtox » zo mei 25, 2014 4:32 am

Dan ga je aan de pep?
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor Prototype » zo mei 25, 2014 5:07 am

Alcohol en methylfenidaat :beer:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype
Harder dan de rest
Donateur

Berichtdoor Dopamientje » zo mei 25, 2014 6:24 am

Alcohol, kickdrums, adrenaline, friendship, nicotine, amfetamine en wieries. 8-) :eek:
(In die volgorde)
Dopamientje
Badass Junkie

Berichtdoor GaiaNyx » zo mei 25, 2014 6:36 am

Home grown treasure coast paddestoelen, pep en oxazepam
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Ranko » zo mei 25, 2014 10:33 am

Heel weekend nuchter gebleven zoals gepland, maar dan vervolgens om half 9 opgehaald worden door 3 gekken (hoi Monty!) die 100km hebben gereden om te komen afteren. Ach ja, het was in ieder geval een drugsloos feestweekend. Wat er na afloop van een feest gebeurt, tellen we maar niet mee.

En ow jah, het is voor de verandering meph waar ik aan zit.
Ranko
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Piotr » zo mei 25, 2014 12:23 pm

Ranko schreef:En ow jah, het is voor de verandering meph waar ik aan zit.

Laat het eens testen. Ik wil je droom niet verpesten, maar ik heb nog steeds sterk het vermoeden dat je bedonderd wordt.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Klimtox » zo mei 25, 2014 3:38 pm

Ben echt fucking stoned
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor DamnFine69 » zo mei 25, 2014 4:13 pm

~70 mg 4-fa en een paar blikken desperados :snort: :beer:

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
DamnFine69
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Bonke » zo mei 25, 2014 6:44 pm

De hele dag al bier, nu mespuntje pep, sangria en een jointje thuisteelt :woeh:
Bonke
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Ranko » zo mei 25, 2014 10:44 pm

Piotr schreef:

Laat het eens testen. Ik wil je droom niet verpesten, maar ik heb nog steeds sterk het vermoeden dat je bedonderd wordt.

Tja, heb niet al te veel tijd om het te (laten evt) testen. Testcentrum in mijn omgeving hebben geen vaste openingstijden. Verder is het bij meph zo dat je alleen te horen krijgt wat er in zit. Je mag het officieel niet eens inleveren als meph (tenzij dit veranderd is de afgelopen tijd). Dus dan wordt zeggen dat je het gekocht hebt als MDMA of 4-FMP ofzo. Nou zullen die stoffen er dan niet in zitten, maar misschien andere stoffen wel. Natuurlijk, ik besef ook wel dat deze meph niet perfect is of kan zijn. Maar het heerlijke gevoel van deze batches overtreft elk geluksgevoel van meph die ik hier in mijn omgeving kon krijgen. Ook de reviews zijn dusdanig goed, dat ik het wel eens wou proberen, zeker met de schaarsheid hier.

Aan de ene kant wil ik het wel laten testen, puur voor eigen bevestiging, maar aan de andere kant... Stel het is geen zuivere meph, maar er zitten ook geen schadelijke stoffen in verder, dan zit je toch elke keer weer met die gedachte in je achterhoofd op het moment dat het spul wil nemen, wat kan leiden tot een negatieve beïnvloeding van de werking van het spul, psychisch dan. Alleen maar omdat je mindset is beïnvloed door de uitslag van het lab. Op de EZ-test toont het spul (beide batches) in ieder geval een mooie gele kleurreactie, wat erop duidt dat er daadwerkelijk mephedrone in zit. Natuurlijk kan het spul andere dingen bevatten, maar voorlopig vind ik dit, in combinatie met de reports voldoende. Je kan het dom noemen, onverantwoord en risicovol, maar zo lang ik geen slechte reports lees over het spul, ben ik niet van plan mijn mening bij te stellen. Het werkt beter, de spaces zijn fijner, de katers zijn er niet. Enige verschil wat je als negatief kan opvatten, is dat je hartslag aanzienlijk verhoogt wordt, al bij de eerste lijn. Echter blijft die vervolgens ook wel redelijk stabiel tussen de 120 en 140, met uitschieters naar 160 voor een paar minuten gedurende de piek in rust. Dit is echter gebaseerd op eigen ervaring en vergelijkingsmateriaal met naasten die ook regelmatig deze batch meph gebruiken. Vat het echter niet op als een vaststaand feit, want de effecten van drugs op je hartslag is natuurlijk persoonsgebonden. Maar aangezien de hartslag het enige merkbare negatieve bijeffect is, ten opzichte van de meph die hier in Nederland wordt verspreid, kan ik er prima mee leven.

Even ter verduidelijking, ik ben geen voorstander van roekeloos drugsgebruik, maar bij dit spul heb ik de nodige research gedaan, geverifieerd dat het inderdaad meph is en let ik tijdens gebruik goed op mezelf (en anderen), waarbij er ook extra voorzorgsmaatregelen in acht worden genomen (genoeg drinken, hartslag niet continue laten pieken (hartslagmeter regelmatig raadplegen + eventueel een bloeddrukmeting), etc.) Het is misschien niet 100% betrouwbaar en je hebt geen volledige zekerheid of het echt 'clean' is, maar welke designer drugs heeft dat nou wel?
Ranko
Belezen Gebruiker

Berichtdoor totally_wallarized » zo mei 25, 2014 11:14 pm

Pep op t werk, niet voor herhaling vatbaar. Niet negatief, maar tis te leuk.
totally_wallarized
Belezen Gebruiker

Berichtdoor kaasje » zo mei 25, 2014 11:51 pm

peppppp
:wave:
kaasje
In Memoriam

Berichtdoor Rareuniverse » ma mei 26, 2014 1:53 am

Rareuniverse schreef:Etizolam en Marihuana.

+ Lachgas en alcohol.
Rareuniverse
At your service.
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Bambi » ma mei 26, 2014 8:28 am

wodka, bier, wijn, keta, pep, wiet, sos.
Bambi
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Perry » ma mei 26, 2014 8:31 am

Goedemorgen Bambi :keta:
:hulde:
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Bambi » ma mei 26, 2014 8:33 am

christus
Bambi
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Bambi » ma mei 26, 2014 8:36 am

ik trip hem zo hard op deze pokemon aflevering. :keta: :keta: :keta: :keta:
Bambi
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Bambi » ma mei 26, 2014 8:37 am

Right on, Rhydon.
Bambi
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Ranko » ma mei 26, 2014 9:00 am

Bambi schreef:ik trip hem zo hard op deze pokemon aflevering. :keta: :keta: :keta: :keta:

Pokemon? Waar? Ik zat South Park te kijken :(

JongGeleerd schreef:Goedemorgen Bambi :keta:
:hulde:

Tegen keta zou ik nooit nee kunnen zeggen op een after haha. En ja, maandag hoort nog bij de after.
Ranko
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Aebi » ma mei 26, 2014 10:26 am

Bambi schreef:ik trip hem zo hard op deze pokemon aflevering. :keta: :keta: :keta: :keta:

8)
Aebi
Ivo's baas
DF Addict

Berichtdoor Partypipo » ma mei 26, 2014 11:14 am

Koffie
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor Piotr » ma mei 26, 2014 11:40 am

Ranko schreef:
Piotr schreef:

Aan de ene kant wil ik het wel laten testen, puur voor eigen bevestiging, maar aan de andere kant... Stel het is geen zuivere meph, maar er zitten ook geen schadelijke stoffen in verder, dan zit je toch elke keer weer met die gedachte in je achterhoofd op het moment dat het spul wil nemen, wat kan leiden tot een negatieve beïnvloeding van de werking van het spul, psychisch dan. Alleen maar omdat je mindset is beïnvloed door de uitslag van het lab. Op de EZ-test toont het spul (beide batches) in ieder geval een mooie gele kleurreactie, wat erop duidt dat er daadwerkelijk mephedrone in zit. Natuurlijk kan het spul andere dingen bevatten, maar voorlopig vind ik dit, in combinatie met de reports voldoende.

Even ter verduidelijking, ik ben geen voorstander van roekeloos drugsgebruik, maar bij dit spul heb ik de nodige research gedaan, geverifieerd dat het inderdaad meph is en let ik tijdens gebruik goed op mezelf (en anderen), waarbij er ook extra voorzorgsmaatregelen in acht worden genomen (genoeg drinken, hartslag niet continue laten pieken (hartslagmeter regelmatig raadplegen + eventueel een bloeddrukmeting), etc.) Het is misschien niet 100% betrouwbaar en je hebt geen volledige zekerheid of het echt 'clean' is, maar welke designer drugs heeft dat nou wel?

Dus, jij vind het een fijner gevoel geven om een stof van onbekende kwaliteit met onbekende vervuilingen te gebruiken, dan een stof waarvan je zeker weet dat het wel 'veilig' is?

Als zo'n EZ-test geel wordt geeft dat volgens mij geen zekerheid dat het 4-MMC is. Er zijn best veel cathinonen op de markt en waarschijnlijk zullen best wel een aantal daarvan geel worden bij deze test. Breng het naar het testcentrum en je weet het wel 100% zeker, duurt ook maar een paar minuten. Daarnaast vraag je bij welke designer drug je wel zeker bent dat die 'clean' zijn. Nou toch vrijwel alle designer drugs hoop ik. Ik ben zelf nog nooit een vervuilde research chemical tegengekomen, maar dat staat natuurlijk los van het feit dat de stof zelf veilig is.

Ik vind het gewoon een sterk verhaal. Er is niemand hier op het gehele forum die in de afgelopen jaren mephedrone heeft laten testen met als uitslag 4-MMC. Je bent daarnaast ook niet de eerste die beweerde dat ze echte 4-MMC hadden.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Piotr » ma mei 26, 2014 11:40 am

Ranko schreef:
Piotr schreef:

Aan de ene kant wil ik het wel laten testen, puur voor eigen bevestiging, maar aan de andere kant... Stel het is geen zuivere meph, maar er zitten ook geen schadelijke stoffen in verder, dan zit je toch elke keer weer met die gedachte in je achterhoofd op het moment dat het spul wil nemen, wat kan leiden tot een negatieve beïnvloeding van de werking van het spul, psychisch dan. Alleen maar omdat je mindset is beïnvloed door de uitslag van het lab. Op de EZ-test toont het spul (beide batches) in ieder geval een mooie gele kleurreactie, wat erop duidt dat er daadwerkelijk mephedrone in zit. Natuurlijk kan het spul andere dingen bevatten, maar voorlopig vind ik dit, in combinatie met de reports voldoende.

Dus, jij vind het een fijner gevoel geven om een stof van onbekende kwaliteit met onbekende vervuilingen te gebruiken, dan een stof waarvan je zeker weet dat het wel 'veilig' is?

Als zo'n EZ-test geel wordt geeft dat volgens mij geen zekerheid dat het 4-MMC is. Er zijn best veel cathinonen op de markt en waarschijnlijk zullen best wel een aantal daarvan geel worden bij deze test. Breng het naar het testcentrum en je weet het wel 100% zeker, duurt ook maar een paar minuten. Daarnaast vraag je bij welke designer drug je wel zeker bent dat die 'clean' zijn. Nou toch vrijwel alle designer drugs hoop ik. Ik ben zelf nog nooit een vervuilde research chemical tegengekomen, maar dat staat natuurlijk los van het feit dat de stof zelf veilig is.

Ik vind het gewoon een sterk verhaal. Er is niemand hier op het gehele forum die in de afgelopen jaren mephedrone heeft laten testen met als uitslag 4-MMC. Je bent daarnaast ook niet de eerste die beweerde dat ze echte 4-MMC hadden.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor omerobert » ma mei 26, 2014 12:04 pm

Cetirizine en cafeïne. Ik kies mijn drugscombinatie uit op allitererende eigenschappen.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor megatrippie » ma mei 26, 2014 12:52 pm

wietolie en morfine
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam

Berichtdoor Ed Aldus » di mei 27, 2014 4:17 am

Pep & alcohol.. Again
╔═════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════╗
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Repost this if ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ you are a beautiful strong black woman ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ who don’t need no man ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
╚═════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════╝
Ed Aldus
Ik ben gelukkig!
Bewuste Gebruiker

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics