muz1k schreef:nicotine
[Gruwelijk ranzige pic]
kotaku schreef:muz1k schreef:nicotine
[Gruwelijk ranzige pic]
Dude! wtf? Is dat echt door de nicotine? :O
Ik drink een pilske in de zon!
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
muz1k schreef:kotaku schreef:muz1k schreef:nicotine
[Gruwelijk ranzige pic]
Dude! wtf? Is dat echt door de nicotine? :O
Ik drink een pilske in de zon!
Ik weet niet of het puur door het roken komt, maar het zal er denk ik wel iets mee te maken hebben.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Azgaza schreef: wandelen ergens of iets in die richting.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Bier schreef:nicotine, thc en ritalin...
Dopamientje schreef:Net een Maroc 7.7 + Jack Herrer jointje gerookt.
Jules schreef:Ondertussen zitten we op een halve fles vodka en 3mg fluni. Beter word ik zo een beetje moe.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Jules schreef:Ondertussen zitten we op een halve fles vodka en 3mg fluni. Beter word ik zo een beetje moe.
Damn. Dan hoop ik voor jou dat je écht serieuze tolerantie hebt... Na een halve fles vodka en 3mg fluni zou ik niet meer wakker worden...
Petrovic schreef:Inderdaad, lang leve tolerantie!Je zou toch afbouwen na die toets weken?
Petrovic schreef:Gewoon minder nemen.
Bier schreef:Petrovic schreef:Gewoon minder nemen.
Dan merk ik ook minder.
Petrovic schreef:Bier schreef:Petrovic schreef:Gewoon minder nemen.
Dan merk ik ook minder.
Ik bedoelde minder vaak.
Bier schreef:Als ik niks gebruik, dan voel ik niks. Dus gemiddeld voel ik minder.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Bier schreef:Als ik niks gebruik, dan voel ik niks. Dus gemiddeld voel ik minder.
Ik heb nogal wat moeite met dit te zeggen, maar: "ze heeft gelijk".
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast