Dopamientje schreef:Ik heb op bluelight en df.com rondgekeken en er zijn meerdere mensen die het combineren met speed, meth of mdma.
Hmm blijkbaar wel ja. Alhoewel, wat sommige mensen op bluelight doen zegt echt helemaal niets

Dopamientje schreef:Ik heb op bluelight en df.com rondgekeken en er zijn meerdere mensen die het combineren met speed, meth of mdma.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Dopamientje schreef:Hahaha, echt die combinaties, hoe komen jullie erop? MDPV, fentanyl, DMT hahahaha!
Rudolph schreef:Dopamientje schreef:Hahaha, echt die combinaties, hoe komen jullie erop? MDPV, fentanyl, DMT hahahaha!
niet al te gevaarlijk leek te zijn
Fool schreef:Rudolph schreef:Dopamientje schreef:Hahaha, echt die combinaties, hoe komen jullie erop? MDPV, fentanyl, DMT hahahaha!
niet al te gevaarlijk leek te zijn
Haha, srsly? xD
Rudolph schreef:Fool schreef:Haha, srsly? xD
Niet in de dosissen die ik pakte, nee
Fool schreef:Rudolph schreef:Fool schreef:Haha, srsly? xD
Niet in de dosissen die ik pakte, nee
Oh, je deed nep
JongGeleerd schreef:De eerste paar stoffen kon ik zeker van genieten, maar sinds pep genoot ik enkel van pep en etizolam
Fool schreef:JongGeleerd schreef:De eerste paar stoffen kon ik zeker van genieten, maar sinds pep genoot ik enkel van pep en etizolam
Is dat niet jammer van die andere stoffen?
Rudolph schreef:Fool schreef:JongGeleerd schreef:De eerste paar stoffen kon ik zeker van genieten, maar sinds pep genoot ik enkel van pep en etizolam
Is dat niet jammer van die andere stoffen?
Eigenlijk wel
JongGeleerd schreef:Die voelden we slechts heel licht, door de speed, maar was opzich wel fijn
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten