JongGeleerd schreef:JongGeleerd schreef:2-FMA, studeren is leuk!
Okee, ik heb met mezelf de belofte gemaakt altijd alles hier te posten, zodat men me kan waarschuwen als 't fout gaat, dus bij deze biecht ik op dat ik tegen beter weten in net pep (erbij) heb genomen, omdat het voelde alsof er iets miste.
Ho eens even. Dit klinkt zo ongeveer als roepen om hulp en dan dat als excuus naar jezelf kunnen gebruiken om heel veel drugs te doen. Zo van, als niemand me stopt, dan interesseert het niemand en dus is m'n leven kut en zal ik gebruiken tot ik eraan kapot ga.
Als dit je bedoeling (onbewust?) is, ga dan alsjeblieft professionele hulp zoeken!
Als ik dit gewoon verkeerd interpreteer: het klinkt niet heel erg goed voor je schoolprestaties of bevorderlijk voor de kwaliteit van je leven om midden in de nacht pep op 2 fma te gooien op een doordeweekse dag. 2 fma als studie hulp tot zo laat is al niet slim: je put jezelf uit en als je moe bent kan je je heel erg slecht concentreren en je gaat dingen niet kunnen onthouden.
En dan die pep dus, zo midden in de nacht... Dat wordt niet slapen, of veel te kort, en dan heb je morgen en/of overmorgen weer pep nodig om jezelf naar school te kunnen slepen, of naar school gaan lukt wel, maar daarna geconcentreerd huiswerk maken niet, dus de studie hulpjes komen dan weer tevoorschijn.
Het is een recept voor verslavingen en dopamine para en psychoses.