Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Prototype schreef:Full Moon schreef:Best bizar om van Moderator's te horen dat ze Speed of zo gesnoven hebben...
Je beseft je dat dit een drugsforum is he, droplul
Piotr schreef:Dopamientje schreef:een joint met 20mg amt erin
Ben benieuwd
Full Moon schreef:Prototype schreef:Full Moon schreef:Best bizar om van Moderator's te horen dat ze Speed of zo gesnoven hebben...
Je beseft je dat dit een drugsforum is he, droplul
Meerdere fora die door mij gebruikt worden, één drugsforum.
Het blijft dus best bizar. Ik heb geen zin om te lachen, ook niet om te schelden
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
JongGeleerd schreef:
Ik denk dat ik ook maar meth moet gaan regelen. Sex voor maar 15 eu lijkt me wel wat!
Ted Bundy schreef:Zo, een heerlijke wodka.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maurits schreef:Rum cola om de dag mee te beginnen
Ted Bundy schreef:Zo, een heerlijke wodka.
Naturelover schreef:Zuid Amerikaanse koffie + rum = Caribbean coffee
Chrysaor schreef:50mg Ritalin retard, leren in de rebound, planning nog steeds niet mijn sterkste punt. #retard
Echter wel een leuke trui gekocht vandaag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast