Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
lemonhaze schreef:Wiet
Aebi schreef:lemonhaze schreef:Wiet
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
cojiro schreef:Net voor het eerst gesnoven! Licht lijntje keta (20-25mg denk ik). Ging verbazend makkelijk; had verwacht dat het zou steken of prikken in m'n neus maar voelde helemaal niks eigenlijk
lemonhaze schreef:cojiro schreef:Net voor het eerst gesnoven! Licht lijntje keta (20-25mg denk ik). Ging verbazend makkelijk; had verwacht dat het zou steken of prikken in m'n neus maar voelde helemaal niks eigenlijk
En, hoe vond je de keta?
cojiro schreef:oke, ketamine is me niet heel erg bevallen. Heb denk ik toch wel zo'n 200mg naar binnen gewerkt in totaal. Er waren momentjes dat ik me chill, verdoofd en vrolijk voelde, maar de algemene vibe van de trip was heel mechanisch en heel verwijdert van mezelf, en niet op een rustgevende manier. M'n perspectief werd veel te pragmatisch en objectief; elke keer als ik over iets nadacht waar ik sober enorm veel om geef kon ik alleen maar bedenken hoe nutteloos dit ding en de emoties die ik eromheen beleef eigenlijk zijn wanneer je het vanuit een buitenstaander bekijkt. Bijvoorbeeld muziek, m'n vriendin, m'n vrienden, m'n studie etcetera. Heel confronterend.
Maar het was wel een aparte ervaring en ik heb er geen spijt van het geprobeerd te hebben.
ParadijsVogel schreef:Oxycodon en MXE, ik ben een vieze junk!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten