die 2 collega's van mij hadden vrij maar er wordt sowieso niet al te moeilijk gedaan over drug gebruik op het werk.
SjaakT schreef:Helemaal niks, lekker nuchter
SjaakT schreef:Kan zeer ontspannend zijn, gewoon lekker in bed liggen en een filmpje kijken. Een joint zou ook wel relaxed zijn, maar zonder gaat het ook prima hoor!
SjaakT schreef:Helemaal niks, lekker nuchter
Tisjeboy schreef:SjaakT schreef:Helemaal niks, lekker nuchter
Tisjeboy schreef:SjaakT schreef:Helemaal niks, lekker nuchter
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Scooby schreef:10 mg diazepam
seth schreef:kratom kanna en thc
Dopamientje schreef:seth schreef:kratom kanna en thc
Die combi zou ik ook nog wel eens willen proberen. Zeker wel chill of niet?
OT:
Jointje met in de eerste helft Santa Maria en in de andere helft Nepal.
Wel geinig, want je proeft precies wanneer je bij de hasj bent en het effect gaat opeens anders aanvoelen.
muz1k schreef:waarschijnlijk nog restjes ghb in mijn bloed
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten