Eko schreef:Dat gevoel ken ik. Maar ik start binnenkort met een opleiding, dus dat betekent routine doorheen de week, en er staan ook al wat leuke feestjes gepland in de weekends.
Dus: voor de aanvang van de studie nog eens voluit gaan en daarna enkel weekends
Als jullie weten dat ik bezig ben met de opleiding en ik post door de week dat ik mxe gebruik, op een avond, wijs me er dan direct op, want ik weet hoe aanlokkelijk het is.
Eko schreef:Dat gevoel ken ik. Maar ik start binnenkort met een opleiding, dus dat betekent routine doorheen de week, en er staan ook al wat leuke feestjes gepland in de weekends.
Dus: voor de aanvang van de studie nog eens voluit gaan en daarna enkel weekends
Als jullie weten dat ik bezig ben met de opleiding en ik post door de week dat ik mxe gebruik, op een avond, wijs me er dan direct op, want ik weet hoe aanlokkelijk het is.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast