Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Ted Bundy schreef:Mooie gedachte dat iedere keer als je online komt, jij je bruine anjer hebt laten volblaffen.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Chrysaor schreef:Xanax, ga proberen stabiel op een dosis van 2 a 3 mg per dag te komen. Doet wel wonderen voor de sociale ongemakken, maar is toch wel wat aan de hoge kant. Als het over twee weken stabiel is mag ik beginnen aan een diazepam afbouwschema o.i.d. Meneer vond me een lastig geval en zag me het liefst opgenomen maar dat zit er niet in voorlopig, geen tijd voor die onzin. Loop onderhand bij 3 instanties ter regulatie van de mentale & fysieke staat op verschillende vlakken maar begin toch echt te denken dat ik ieder van hen meer problemen voorleg dan ze aankunnen.Soms manipuleer ik hen ook per ongeluk, (zet dat later doorgaans wel weer recht) wat ook niet ideaal is voor een realistisch overzicht/profielschets. Meh.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Pep. Voor al uw opstartproblemen.
Druks schreef:4e dag op rij! Slapen gaat nu sowieso moeilijk worden wanneer je stopt met benzo's bingen.
Frog schreef:Druks schreef:4e dag op rij! Slapen gaat nu sowieso moeilijk worden wanneer je stopt met benzo's bingen.
ja dat zal wel, maar ik heb eerder met dit bijltje gehakt, dus komt goed beter kort en krachtig dan spreiden over weken ^_^ en nu eten!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten