Sublimo schreef:GHB.
MDMC schreef:Sublimo schreef:GHB.
Ik heb ook echt zin in, terwijl ik een week gestopt ben. (en dan cold turkey) Het was een hel, en ik weet dat ik het weer moet meemaken als ik vandaag een buis tap! Omfg, wat kunnen dilemma`s fucking vervelend zijn.
MDMC schreef:Dat is het verstandigste, eigenlijk zou ik die 100 ml door de plee moeten mieteren.
Ik zit ondertussen nog op de zelfde plek, en ik denk ook dat ik hier voorlopig blijf zitten. Niet aan denken verder..
MDMC schreef:Ik heb het weggemieterd...
Kon het inderdaad bijna niet meer aan, en op dat moment moet je toch wel achter de oren krabben.
Bah die G af en toe toch. Nu valt er nog aan te denken, maar is het wat meer moeite om het te gebruiken. (halen/koken)
Sublimo schreef:
Ja en om het nu weer te gaan halen om het vervolgens weer door de plee te spoelen heeft ook weinig zin.
MDMC schreef:Wedden dat ik na de eerst volgende mdma sessie, weer baal dat ik me g heb weggemieterd. Ik vind het zo n lekker middel de day after! Daag brakheid,lusteloosheid..
Maargoed, tegen die tijd gaan we weer op zoek naar een beperkte hoeveelheid
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Sublimo schreef:MDMC schreef:Wedden dat ik na de eerst volgende mdma sessie, weer baal dat ik me g heb weggemieterd. Ik vind het zo n lekker middel de day after! Daag brakheid,lusteloosheid..
True, maar toch zou ik er van af blijven als ik jou was.Maargoed, tegen die tijd gaan we weer op zoek naar een beperkte hoeveelheid
Waarom ? Doe jezelf dat nu niet aan.
s0s>9000 schreef:Cocaine
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
muz1k schreef:Even lekker niks. Krijg een beetje het gevoel dat drugs steeds meer mijn leven besturen. Volgens mij begint bij mij een ghb verslaving op te komen. Even tot awake helemaal niks behalve alcohol, want dat dronk ik niet meer omdat ik aan de g zat. Ik ga tijdelijk ook even minder op df komen.
Sublimo schreef:Amfetamine en
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast