Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Wietsmoker » vr jan 17, 2020 4:53 pm

bergje vrijdagmiddagwiet.
Jesus saves!
Avatar gebruiker
Wietsmoker
Global SToner
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2838
Geregistreerd: zo apr 24, 2011 7:21 pm
Woonplaats: Flavour Country

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor bonghit » vr jan 17, 2020 7:51 pm

Cafeine
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Jmths » vr jan 17, 2020 8:35 pm

Alcohol.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Frissa » za jan 18, 2020 3:49 am

Wijn, bier, flurazepam en beetje 2fma
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor spikeycloud » zo jan 19, 2020 1:38 pm

Jmths schreef:Alcohol.

Ben je gestopt met elke dag meo-pce?

OT:

Dit weekend gewoon nuchter gebleven. Tot mijn verbazing ook geen kater gehad van de combo van vorig weekend op miss wat moeheid en soms hoofdpijn her en der. Which I'm pleased with.

Heb het idee dat ik vooral de ergste katers heb bij releasers en ook met name amfetamine en niet zo zeer bij DRI'ss. But not sure of course.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Jmths » ma jan 20, 2020 12:41 am

spikeycloud schreef:Ben je gestopt met elke dag 3-MeO-PCE?

De wereld kon niet uitstaan dat ik gelukkig was, dus ik ben inderdaad gestopt met mijn dagelijks 3-MeO-PCE gebruik.
spikeycloud schreef:Dit weekend gewoon nuchter gebleven. Tot mijn verbazing ook geen kater gehad van de combo van vorig weekend op miss wat moeheid en soms hoofdpijn her en der. Which I'm pleased with.

Psychedelica + Phenibut?
spikeycloud schreef:Heb het idee dat ik vooral de ergste katers heb bij releasers en ook met name amfetamine en niet zo zeer bij DRI's. But not sure of course.

Een stimulant zoals Methylfenidaat (ritalin) komt dan weer hogere noradrenaline affiniteit en lichamelijke taxatie. Ik denk dat het een beetje cliché korte termijn <> lange termijn afweging blijft, dingen die te mooi zijn om waar te wezen zijn dat meestal ook. Dat gezegd hebbende zijn Cocaïne en A-PVP echter ook DRIs i.t.t. releasers.

OT: 0,5L melk, 0,5kg (riet)suiker en zo'n 20 gram cacao.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor spikeycloud » ma jan 20, 2020 1:34 pm

Jmths schreef:
spikeycloud schreef:Ben je gestopt met elke dag 3-MeO-PCE?

De wereld kon niet uitstaan dat ik gelukkig was, dus ik ben inderdaad gestopt met mijn dagelijks 3-MeO-PCE gebruik.
spikeycloud schreef:Dit weekend gewoon nuchter gebleven. Tot mijn verbazing ook geen kater gehad van de combo van vorig weekend op miss wat moeheid en soms hoofdpijn her en der. Which I'm pleased with.

Psychedelica + Phenibut?
spikeycloud schreef:Heb het idee dat ik vooral de ergste katers heb bij releasers en ook met name amfetamine en niet zo zeer bij DRI's. But not sure of course.

Een stimulant zoals Methylfenidaat (ritalin) komt dan weer hogere noradrenaline affiniteit en lichamelijke taxatie. Ik denk dat het een beetje cliché korte termijn <> lange termijn afweging blijft, dingen die te mooi zijn om waar te wezen zijn dat meestal ook. Dat gezegd hebbende zijn Cocaïne en A-PVP echter ook DRIs i.t.t. releasers.

OT: 0,5L melk, 0,5kg (riet)suiker en zo'n 20 gram cacao.


De vraag is natuurlijk of dat echt geluk is als het afhankelijk is van een substantie..

Nee had 2 weken geleden die A-PHP, Ethylphenidate en de psychedellica combo gedaan.

Ik weet niet, heb toch het idee dat amfetamines een stuk slechter voor je zijn dan de dri's. Volgens mij zijn Amphs ook sowieso neurotoxics en de phenidates niet zover als ik weet. Of A-PHP het is, is moeilijk te zeggen. Maar ook dat lijkt me een substantie je het beste met mate moet gebruiken. Het lijkt er in iig op dat ik er een veel mindere kater van heb dan 3-FA...al vind ik 3-FA wel veel leuker, met name omdat deze niet na 1-2 uur al een heel stuk minder wordt. En je langer ervan blijft genieten.

Ik ken iemand die hier vroeger op het forum zat en een tijdje 3-FA had geabused en het duurde voor hem - volgens zijn zeggen - 1-2 jaar voordat hij weer normaal voelde . En dat vind ik toch wel ultra extreem schokkend dat het zo lang lang duurt om je weer normaal te voelen. Ik vind een week al veel, laat staan 1-2 jaar :shock: Het lijkt mem toch een behoorlijk aanslag op je lichaam als het zo lang duurt om te herstellen.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Jmths » wo jan 22, 2020 2:39 am

spikeycloud schreef:De vraag is natuurlijk of dat echt geluk is als het afhankelijk is van een substantie..

De standaard reacties die ik krijg van tryptamine biggots, lekker stigmatiserend dit weer. Freud noemt het penisnijd, ik noem het MXEnijd.

spikeycloud schreef:Nee had 2 weken geleden die A-PHP, Ethylphenidate en de psychedellica combo gedaan.

Ohja, was ook zo. Lekker waardeloze combinatie inderdaad.

spikeycloud schreef:Ik weet niet, heb toch het idee dat amfetamines een stuk slechter voor je zijn dan de dri's. Volgens mij zijn Amphs ook sowieso neurotoxics en de phenidates niet zover als ik weet. Of A-PHP het is, is moeilijk te zeggen. Maar ook dat lijkt me een substantie je het beste met mate moet gebruiken. Het lijkt er in iig op dat ik er een veel mindere kater van heb dan 3-FA...al vind ik 3-FA wel veel leuker, met name omdat deze niet na 1-2 uur al een heel stuk minder wordt. En je langer ervan blijft genieten.

Ik zie niet zozeer hoe een Phenethylamine met een methylgroep meer neurotoxisch kan wezen. Maar met oog op misbruik potentieel komen uiteindelijk de gevolgen van alle Amfetamine verwante stimulanten in grote lijnen op hetzelfde neer.

spikeycloud schreef:Ik ken iemand die hier vroeger op het forum zat en een tijdje 3-FA had geabused en het duurde voor hem - volgens zijn zeggen - 1-2 jaar voordat hij weer normaal voelde . En dat vind ik toch wel ultra extreem schokkend dat het zo lang lang duurt om je weer normaal te voelen. Ik vind een week al veel, laat staan 1-2 jaar :shock: Het lijkt mem toch een behoorlijk aanslag op je lichaam als het zo lang duurt om te herstellen.

Er waren (/zijn?) enkele mensen op het forum die groot fan waren van 3-FA, wat plat vertaald hetzelfde doet als zuivere Amfetamine. Dit was echter nog voor de tijd dat Europol (Oostenrijkse en Spaanse politie) Scientific Innovation binnen stormde en onze nobele ridders bezwaarde met banale aanklachten.

Dit waren echter mensen die vaak al zo'n 6 jaar vrij extreem 3-FA misbruikte. Ongeacht de stimulant dat je gebruikt zul je na een soortgelijk misbruik van toch minimaal een jaar nodig hebben om hier weer een beetje fatsoenlijk van te herstellen.

OT: Niets, ik ga slapen, doei.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Jmths » wo jan 22, 2020 10:55 am

5mg 3-MeO-PCE
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Jmths » wo jan 22, 2020 11:10 am

Ik heb de afwas gedaan dus ik verdien nog 5mg 3-MeO-PCE
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor spikeycloud » vr jan 24, 2020 11:48 am

miss dit weekend de nieuwe meo-mipt van de nieuwe spaanse vendor proberen, maar moet ik nog even bekijken.

Jmths schreef:
spikeycloud schreef:De vraag is natuurlijk of dat echt geluk is als het afhankelijk is van een substantie..

De standaard reacties die ik krijg van tryptamine biggots, lekker stigmatiserend dit weer. Freud noemt het penisnijd, ik noem het MXEnijd.

spikeycloud schreef:Nee had 2 weken geleden die A-PHP, Ethylphenidate en de psychedellica combo gedaan.

Ohja, was ook zo. Lekker waardeloze combinatie inderdaad.

spikeycloud schreef:Ik weet niet, heb toch het idee dat amfetamines een stuk slechter voor je zijn dan de dri's. Volgens mij zijn Amphs ook sowieso neurotoxics en de phenidates niet zover als ik weet. Of A-PHP het is, is moeilijk te zeggen. Maar ook dat lijkt me een substantie je het beste met mate moet gebruiken. Het lijkt er in iig op dat ik er een veel mindere kater van heb dan 3-FA...al vind ik 3-FA wel veel leuker, met name omdat deze niet na 1-2 uur al een heel stuk minder wordt. En je langer ervan blijft genieten.

Ik zie niet zozeer hoe een Phenethylamine met een methylgroep meer neurotoxisch kan wezen. Maar met oog op misbruik potentieel komen uiteindelijk de gevolgen van alle Amfetamine verwante stimulanten in grote lijnen op hetzelfde neer.

spikeycloud schreef:Ik ken iemand die hier vroeger op het forum zat en een tijdje 3-FA had geabused en het duurde voor hem - volgens zijn zeggen - 1-2 jaar voordat hij weer normaal voelde . En dat vind ik toch wel ultra extreem schokkend dat het zo lang lang duurt om je weer normaal te voelen. Ik vind een week al veel, laat staan 1-2 jaar :shock: Het lijkt mem toch een behoorlijk aanslag op je lichaam als het zo lang duurt om te herstellen.

Er waren (/zijn?) enkele mensen op het forum die groot fan waren van 3-FA, wat plat vertaald hetzelfde doet als zuivere Amfetamine. Dit was echter nog voor de tijd dat Europol (Oostenrijkse en Spaanse politie) Scientific Innovation binnen stormde en onze nobele ridders bezwaarde met banale aanklachten.

Dit waren echter mensen die vaak al zo'n 6 jaar vrij extreem 3-FA misbruikte. Ongeacht de stimulant dat je gebruikt zul je na een soortgelijk misbruik van toch minimaal een jaar nodig hebben om hier weer een beetje fatsoenlijk van te herstellen.

OT: Niets, ik ga slapen, doei.


Ach man mieperd :grin: het is niet meer dan logisch dat je het beste niet afhankelijk kunt zijn van een drug om je op een bepaalde manier te voelen of een bepaalde staat na te leven. Of dit nou meo-pce is ho-met of whatever. Herinner je nog je bericht wat je mij stuurde over etizolam? Dat geldt in mijn ogen net zo goed voor meo-pce. Natuurlijk kunnen de stoffen je wel inzicht geven en je helpen maar dat is iets heel anders dan het elke dag, meerdere malen per dag te pakken. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

DIe persoon van de 3-FA waar ik het over had, had het ongeveer een half jaar misbruikt dus geen 6 jaar. En dan vind ik zelf maar de tijd die hij daarna nodig heeft gehad om te herstellen best wel erg lang in verhouding. Er zullen ongetwijfeld ook nog andere dingen mee hebben gespeeld. Maar het geeft toch wel aan het op zijn minst gezegd, niet echt een heel goed is voor je gesteldheid. Dit soort verhalen hoor ik ook voornamelijk bij amfetamine en niet/ bijna nooit bij phenidates.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Amvitamientje » vr jan 24, 2020 10:28 pm

3-MMC en flunitrazolam
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor spikeycloud » vr jan 24, 2020 10:51 pm

Amvitamientje schreef:3-MMC en flunitrazolam


Hoeveel mg 3-mmc ga je pakken?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Amvitamientje » vr jan 24, 2020 11:20 pm

spikeycloud schreef:
Amvitamientje schreef:3-MMC en flunitrazolam


Hoeveel mg 3-mmc ga je pakken?


Ik denk op heel de avond zo'n 300 mg. Voorlopig even de laatste keer voorlopig, aangezien dit spul ( en andere cathinonen) best wel belastend werkt op mijn hart.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Amvitamientje » za jan 25, 2020 12:08 am

Druks schreef:3-mmc is lekker :hulde:

Ja zeker!! Alleen jammer dat het best cardiotoxisch is en ik er best hard van ga craven als het uit begint te werken!

Amvitamientje schreef:3-MMC en flunitrazolam

+ Keta :kleuter:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor spikeycloud » za jan 25, 2020 4:00 am

Amvitamientje schreef:
spikeycloud schreef:
Amvitamientje schreef:3-MMC en flunitrazolam


Hoeveel mg 3-mmc ga je pakken?


Ik denk op heel de avond zo'n 300 mg. Voorlopig even de laatste keer voorlopig, aangezien dit spul ( en andere cathinonen) best wel belastend werkt op mijn hart.


Hmm ja kan ik me voorstellen, had ook ergens zon onderzoek gezien dat het ook best ongezond is .... al blijft het altijd de vraag hoe ongezond het is in vergelijking met amfetamines. Het effect is wel best wel cool maar het nadeel is dat het beste effect maar 1-1,5 uur duurt en daarna alleen stimulatie?

Vandaag overigens nuchter op stap geweest.

Edit: waarschijnlijk wordt dit wederom een nuchter weekend met oog op de verschillende gesprekken die ik heb volgende week. Wil dan niet te gaar zijn.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Amvitamientje » vr jan 31, 2020 8:30 pm

NEP en een beetje alcohol.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Amvitamientje » za feb 01, 2020 4:14 am

3-MeO-PCE :keta:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor spikeycloud » zo feb 02, 2020 9:06 pm

Gistermiddag een combinatie gehad van Isopropyphenidate en 5-MEO-MIPT gehad, in de avond paar doses A-php met met 5-MEO-MIPT. Leuk stofje A-PHP, maar na 1-2 uur zijn de euforische effecten weg, en blijf je nog wel op een irritante manier gestimuleerd met wat dyseuforie. Oh well
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor LazerKasteel » zo feb 02, 2020 9:52 pm

een gram atlantis truffels en wat mespuntjes 3-meo-pcp, eindelijk toegang gekregen tot een nieuwe disso. geen open eye visuals, wel closed eye visuals, heel statisch en snel flitsende dingen. voel mij verdoofd, neigt bijna naar een coke achtige verdoving, lekker zwevend, mentaal is het soms wel uitdagend en confronterend, totaal niet te vergelijken met ket, maar wel heel chill fijne headspace. veel verdovender dan ik had verwacht. het voelt bijna als een mix tussen alcohol en ghb met een beetje ket, niet echt uit te leggen. redose neigingen zijn wel erg hoog bij mij persoonlijk. al met al hele vette vage zondag gehad. chill en euforisch over de markt gelopen boodschappies gedaan wat gesocialized met de buren. het is ook wel stimulerender dan ket, zin om dingen te doen :woeh:

ik heb het idee dat een lage dosis 3-meo-pcp echt heel goed is om angsten en onzekerheden tegen te gaan, lichamelijke spanningen zijn ook weg. misschien is dit nog wel effectiever dan benzos op de lange termijn>
ik neem al een tijdje milde dosissen pregabaline van 500 mg per dag maar hoorde pas laat dat dat ook recreatief kan gebruikt worden.
Ik ben me zo een pot gaan halen van 200 x 300 mg.
En direct zo een 15 tal naar binne gewerkt, dus 4500 mg.
Ik neem dagelijks ook nog 60 mg rilatine, 6 tal tramadols van 150 mg en diazepm.
We zijn nu 2 uur verder en enkel wazig zicht.

wat mis ik de lsd
niet eens de wiet meer zo

lsd wel

zonde man bijna 300 pleuries aan x en wiet pleitte maja
tis nie anders
LazerKasteel
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: vr okt 18, 2019 3:25 pm

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor LazerKasteel » ma feb 03, 2020 11:01 am

Jcutter schreef:Lol, lazer is verslaafd

Haha klopt
ik neem al een tijdje milde dosissen pregabaline van 500 mg per dag maar hoorde pas laat dat dat ook recreatief kan gebruikt worden.
Ik ben me zo een pot gaan halen van 200 x 300 mg.
En direct zo een 15 tal naar binne gewerkt, dus 4500 mg.
Ik neem dagelijks ook nog 60 mg rilatine, 6 tal tramadols van 150 mg en diazepm.
We zijn nu 2 uur verder en enkel wazig zicht.

wat mis ik de lsd
niet eens de wiet meer zo

lsd wel

zonde man bijna 300 pleuries aan x en wiet pleitte maja
tis nie anders
LazerKasteel
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: vr okt 18, 2019 3:25 pm

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Jmths » wo feb 05, 2020 12:45 pm

PiraatPanda schreef:
Jmths schreef:15mg 3-MeO-PCE
10mg Amfetamine
1mg Flualprazolam


Goeie combo? :mrgreen:

Achteraf gezien heb ik mensen een beetje tot waanzin gedreven met die combinatie. Zelf had ik een hele leuke tijd maar mensen dachten waarschijnlijk terecht dat ik niet helemaal goed snik was. De benzodiazepine ontwenningshysterie achteraf heeft daar ook niet aan bijgedragen. :'D

Gisteren was ik volledig nuchter maar vandaag heb ik voor de middag aan al gefaald met 5mg 3-MeO-PCE en 6mg Amfetamine. :')
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Maus » di feb 11, 2020 6:37 pm

LazerKasteel schreef:Ik heb het idee dat een lage dosis 3-meo-pcp echt heel goed is om angsten en onzekerheden tegen te gaan, lichamelijke spanningen zijn ook weg. misschien is dit nog wel effectiever dan benzos op de lange termijn>

Interessant, ga ernaar kijken. Thx LazerKasteel 8-)

OT:

Dexamfetamine, 10 Mg
Clonazepam, 0.5 Mg
Lithium, 100 Mg
Whisky, Springbank Local Barley 10y
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Perry » wo feb 12, 2020 10:55 pm

pepperoni
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Maus » vr feb 14, 2020 1:59 pm

Niets :kleuter: :woeh:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Amvitamientje » vr feb 14, 2020 6:07 pm

2-FDCK
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Amvitamientje » vr feb 14, 2020 6:59 pm

Jcutter schreef:
Amvitamientje schreef:2-FDCK

Hoe vind jij hem? Ik vind hem erg tegenvallen

Hij valt inderdaad een beetje tegen. Effecten lijken op die van ket alleen heb je meer nodig voor het zelfde effect.

Kan natuurlijk ook een tolerantie/setting issue zijn
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Maus » vr feb 14, 2020 8:25 pm

Dexamfetamine, 20 Mg
Clonazepam, 0.3 Mg
Whisky, Ardbeg 10y en AnCnoc 24y
Wietmelk :stoned:

8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor bonghit » vr feb 14, 2020 11:59 pm

Beetje Chemdawn gerookt nu stoned ha

Er fijn wietje zowel head als bodystoned


Zware oogleden puh heej
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Maus » za feb 15, 2020 7:47 pm

Dexamfetamine, 50 Mg :rock:
Whisky, Ardbeg 10y en een blend: Rock Ooster 18y
Clonazepam, 0.2 Mg
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron