En ondertussen ook al THC en N2O.

Hard spul.

Hashja schreef:Hard aan de O-Desmethyltramadol met Kliko.
Hard spul.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
DaFunkstarr schreef:Een peukieee. HARD GAAN jongeuhh
Toasts schreef:Hashja schreef:Hard aan de O-Desmethyltramadol met Kliko.
Hard spul.
Ik aan de gewone tramadol en THC. Ook valium 10mg en clonazepam 2mg genomen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
DaFunkstarr schreef:Uhhhhh nou eigenlijk niet nee. Maar ik rook ook niet zo veel eigenlijk. Heb nu sinds 5 uur vanmiddag 2 sigaretten gerookt.
Dopey schreef:DaFunkstarr schreef:Uhhhhh nou eigenlijk niet nee. Maar ik rook ook niet zo veel eigenlijk. Heb nu sinds 5 uur vanmiddag 2 sigaretten gerookt.
Weinig roken en kettingroken schijnen zo goed als even slecht voor je te zijn.
Geloof ik niet meteen hoor.. Al een voordeel dat ik zo kan bedenken van minder roken is dat je niet met een keel rondloopt die voelt als een schoorsteen vol met roet.
OT: valium, THC, strx is tilidine proberen.
Dopey schreef:DaFunkstarr schreef:Uhhhhh nou eigenlijk niet nee. Maar ik rook ook niet zo veel eigenlijk. Heb nu sinds 5 uur vanmiddag 2 sigaretten gerookt.
Weinig roken en kettingroken schijnen zo goed als even slecht voor je te zijn.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Sublimo schreef:Ethanol.
DaFunkstarr schreef:Een peukieee. HARD GAAN jongeuhh
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten