miena schreef:uhmm ja nu net 10 min geleden.....had ff een flinke dip....en kan niet naar bed,dus dan maar een andere oplossing....gelukkig hoef ik niet te werken dus dat scheelt
Einstein schreef:O-desmethyltramadol, shitload aan wiet, zo weer wat lachgas
Pilletje schreef:Wat is jouw mening?![]()
Pilletje schreef:pammer schreef:LORAZEPAM THCCCCCCCCC EN HEB ZELF SUPERVEEL ENERGIEEEEEEEEEEE
Lol, ging je het niet rustig aan doen me enkel de alprazolam?
In ieder geval heerlijk spul in combinatie met een shitload aan wiet en lachgasHet was zowat een psychedelische trip, hoewel ik geen enkel psychedelicum in mijn bakkes had. Ik herkende het aandeel van de O-desmethyltramadol wel in de algemene wazigheid, vond het een erg lekkere roes, maar ik zal het nog eens zonder andere dingen moeten doen om een goede mening te vormen.
pammer schreef:Lol, ging je het niet rustig aan doen me enkel de alprazolam?
Wil je men stash weten?
Heb nog 2 alprazolams liggen van 0,5mg en 2 lorazepams van 2,5mg![]()
![]()
![]()
Dus véél avontuur zit er niet meer in dit jaar. Ga ook geen nieuwe halen dit jaar (Januari natuurlijk hele apotheek in huis leggen voor het jaar 2012)
endymion schreef:HE LE MAAL NIKS! Lekker gesport, zo nog wat lezen en dan slapen.
Pilletje schreef:pammer schreef:Lol, ging je het niet rustig aan doen me enkel de alprazolam?Wil je men stash weten?
Heb nog 2 alprazolams liggen van 0,5mg en 2 lorazepams van 2,5mg![]()
![]()
![]()
Dus véél avontuur zit er niet meer in dit jaar. Ga ook geen nieuwe halen dit jaar (Januari natuurlijk hele apotheek in huis leggen voor het jaar 2012)
Haha oké ja dan zeg ik niets.![]()
Mijn stash dan is wel aanzienlijk groter.. Benzos: Clona, broma, dia, lora en prazepam. (vrij grote hoeveelheden..., vooral dia.. ~120x10mg ++)
Soms ook oxa, maar die zijn nu op![]()
dan nog meer dan 120++ tramadols 100mg (XR) en ook nog zo'n 30 tramadols XR 200mg
Pilletje schreef:oneindige voorraad? 150mg? wut?
Pilletje schreef:endymion schreef:HE LE MAAL NIKS! Lekker gesport, zo nog wat lezen en dan slapen.
Zo mag ik het horen!
Ook je dex niet? Petje af dan.
Pilletje schreef:Dex is niet fysiek verslavend hé.In tegenstelling tot die paroxetine.
Mja, als je er beter mee functioneert, wie ben ik dan om te zeggen dat het niet goed is.
Btw, ik snap nog steeds niet wat er zo moeilijk is aan SSRI's afbouwen. Ik ben op 1 week van 20mg citalopram naar 0 gegaan. In het begin had ik enkel wat last van een droge keel/mond.. Dat was alles. Misschien is citalopram gewoon een "milde" SSRI?
Pilletje schreef:OT: DXM (therapeutisch hoor, gewoon voor hoestje, 30mg), tramadol 300mg, codeine 50mg, diazepam 20mg.
M'n THC is op![]()
![]()
EDIT: Ofwel is het placebo ofwel maakt die miezerige 30mg DXM m'n tramadol & codeine effecten merkbaar een stukje sterker.Iemand een idee of dat kan?
°Thomas° schreef:8mg diazepam,weed
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten