Lysergic Acid schreef:Petrovic schreef:Veel benzo gebruikers de laatste tijd.

idd ! heb het ook gemerkt in dit topic

of is het gewoon pilletje dat spamt? (jk breh ^^)
OT: ~30mg quetiapine (seroquel , pille van 200mg , heb er beetje af gebeten)
+++++ sossaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

precies een klein kind met zn nieuw speelgoed ^^
(beste qualiteit in de ~5j tijd daik dit doe toen we het cleanden ging er amper 0.1 mg weg

, dus daarom zoveel smiley's hahaha ^^ )
Een dikke week geleden ook de beste coca gehad in de x jaren dat ik al gebruik (was wel vooral pep,mdma,thc en tijdje heroine), niet zo vaak cocaine. Maar net als bij jou ging er na het schoonmaken amper een tiende van wat we hadden vanaf

, mn maat gebruikt bijna dagelijks coke en hij zei zelf dat hij die coke, die hij al een tijdje had,via een werkcollega/vriend absoluut de bom was en 70 pc benaderde, in poedervorm en geloof hem nu wel

, zeker nadat ik het zelf heb mogen testen,of zeg maar gebruiken, want basen en snuiven ,coke algemeen= verslavend en had geld en heb op twee dagen 15 g ofzo gekocht

, enorm veel geld ja, das minder, ook nog 3 xtc-tjes van die gast gehad,vanwege da k zo veel kocht, jammer dat mn ad's (anti-depressivum,ssri),paroxetine ervoor zorgde dat ik er niets, vrijwel niets, van gevoeld heb
OT: vanmorgen veel caffeine,150 mg bupropion (wellbutrin xr),50 mg paroxetine, 2 mg xanax xr en 16 mg buprenorfine met 4 mg naloxone (suboxone,opiod tvv heroine-verslaving)
vanmiddag 2 pilsjes (50 cl, elk dik 7 pc alcohol per blikje

,een Nederlands merk denk ik,Atlas-bier) en een halfje zopiclon, 3.75 mg dus (lichte inslaper,z-drugs,hynoticum)
En nu net een klein doosje (20 tabs) alprazolam 0.50 mg gaan kopen,zonder voorschrift

,bij de apo om de hoek,maar zal t vs wel binnenbrengen,ze kenne me en weten dat ik eerlijk ben en dat mn vriendin van opleiding apo is ook)
heb er 3 genomen= 1.5 mg alprazolam , directe werking, heel lekker....
Verder niks , en gaat ook geen illegale drugs ofzo meer bijkomen, gewoon chillen met ethanol (pilsjes, mss wodka-orange) nog enkele alprazolams en vanaaf sowieso nog mn xanax xr (vertraagde afgifte 2 mg) en voor k ga slapen ook nog 2 (+) zopîclon (kloteslaappilllen vind ik dat), dus zeker 15 mg, en ook nog atarax (hydroxyzine),zijn pilletjes van 25 mg, sederend en anxiolytisch, MAAR ; NIET verslavend en geven GEEN gewenning (goede therapeutische meds)