HiSpeed Virus schreef:Pep en cocaaaa
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Miele schreef:wIET, VEWEL BIER,. MXE + 6-A[PB... VOORAL VEE;L BIER, NAAR KLOTE :LOVE: EDE
Miele schreef:wIET, VEWEL BIER,. MXE + 6-A[PB... VOORAL VEE;L BIER, NAAR KLOTE :LOVE: EDE
Huggybear schreef:Namens mijn hond: 10mg Diazepam
Huggybear schreef:Ik weet niet of me hond het wat vind, maar t ziet er nogal raar uitDe derde oogleden zijn een beetje uitgeschoven waardoor t lijkt alsof ze raar uit haar ogen kijkt. Ook wankelt het beestje een beetje op haar poten als ze loopt... En ze zit ook nog eens constant aan haar doos te likken...
Geen succes dus imo, volgend jaar tijdens oud en nieuw toch maar weer zonder kalmerende middelen denk ik...
Pilletje schreef:M'n meds,
beetje pep
wat wiet
straks 2-cb.
Sublimo schreef:Beetje opiaten tegen de pijn.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:Hoegaarden, champagne, sigaretten, sigaren, oliebollen ...
Zijn net nog wat maten hier gearriveerd, misschien hebben ze wat pep bij..
Einstein schreef:Wiet![]()
HiSpeed Virus schreef::keta:![]()
Die vloog wel; ik zag eventjes alleen maar drieparige cirkelvormige caleidoscooppatronen op de CEV manier. Met ogen open. Nice!
*maar dat kan nog wel met de acid te maken hebben gehad.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten