Ding zou ook zo het raam uit vliegen waarschijnlijk, maar wel goed gebruikt

Trippie schreef:Caffeïne is de meth van europa...
Zelf ook schuldig aan caffeïnegebruik, en ook zware nicotinejunkie.
DR33G schreef:Hasjolademelk met slagroom
Delysid Virus schreef:Ik jaag zometeen maar een streep pep door m'n neus, want zo kom ik nergens.
Probeer nou verdomme al zo'n 3 uur lang m'n dingen af te krijgen en de deur uit te vliegen, maar nee hoor.
Tomaat schreef:Welke fase was dat nu weer?![]()
Fase 3 van Amfetamine-gebruik: De “werktuig”-fase
Op dit punt zijn (zo goed als) alle empatische effecten verdwenen. Deze fase wordt gekenmerkt door het feit dat speed de enige manier is om gemotiveerd te worden voor iets. Het wordt gebruikt als werktuig om dingen klaar te krijgen, vandaar dus de naam van deze fase. De negatieve effecten op het lichaam steken meer en meer de kop op.
De effecten worden al iets negatiever:
Onder invloed worden al negatieve effecten opgemerkt, waar deze vroeger enkel verschenen na uitwerking.
De gebruiker moet amfetamine gebruiken om een minimum aan motivatie te behalen. Zonder amfetamine is de motivatie nul.
De gebruiker ondervindt dat hij amfetamine moet gebruiken om toch iets van efficiëntie te behalen.
De euforie is volledig verdwenen, men is niet meer euforisch dan andere, nuchtere mensen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Zo een lijntje pep om te kunnen studeren.
Heeft niks met fase 3 te maken, voor ik ooit pep gedaan had kon ik nuchter ook niet studeren
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Delysid Virus schreef:Assholes.![]()
[* insert iets van relativerend gebrom ]
Delysid Virus schreef:Pepontbijt van de restjes van gisteren, de natte speedbende is inmiddels gedroogd maar van wat van de plastic zakjes afkorrelde was nog goed wat te leggen.
Delysid Virus schreef:Dreuge schreef:Delysid Virus schreef:Pepontbijt van de restjes van gisteren, de natte speedbende is inmiddels gedroogd maar van wat van de plastic zakjes afkorrelde was nog goed wat te leggen.
ben jij verslaafd??
Nah, ik heb slechte gewoonten en over the top periodes maar da's wat anders hoor.
ILoveMDMA schreef:Koffie, sigaret, sigaret, koffie, sigaret, koffie.
Zo eerst nog maar koffie pakken denk ik....
Einstein schreef:Niks saais aan, koffie is harde shit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast