Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:Mxe, 3 kwartier geleden klein likje genomen van ik schat ongeveer 20 mg.
Voel me lichtjes verdoofd, bewegen voelt weird en daardoor ook gaaf en ik heb me net al af zitten vragen hoe mijn hand aan mijn lijf vastzit en hoe ik dat bestuur, starend naar dat gekke ding met die bewegende vingers..
Mad Hatter schreef:ILoveMDMA schreef:Mxe, 3 kwartier geleden klein likje genomen van ik schat ongeveer 20 mg.
Voel me lichtjes verdoofd, bewegen voelt weird en daardoor ook gaaf en ik heb me net al af zitten vragen hoe mijn hand aan mijn lijf vastzit en hoe ik dat bestuur, starend naar dat gekke ding met die bewegende vingers..
Dat je dat weg krijgt een likje mxe
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Xeloc schreef:Nu ik ook een Vaporizer heb, snap ik al die topics van Bonghit wel!
Fucking stoned!!
NorthernLightBE schreef:Xeloc schreef:Nu ik ook een Vaporizer heb, snap ik al die topics van Bonghit wel!
Fucking stoned!!
Is het echt zoveel beter?Ik moet dat echt hebben gvd zeg
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 8 gasten