Gman007 schreef:Van de AH kan je er ook zo afbuigen .. (de verstuiver) alleen daar gaat 15 ml inRekening mee houden dus.
Gman007 schreef:Ik doe het ook meer op het oog hoor ..Op de wc toen had ik hem halfvol met water uit de kraan gedaan, en 5 dikke sleutelpunten erin. Volgens mij wel wat meer dan bedoelt... Ik heb 1 x echt exact afgemeten ( 1 gram voor 20 ml, met 143 verstuivingen = 7 mg per verstuiving) en toen was en niet eens branderigheid, meer lichte irritatie ofzo.. Je voelt "iets" Je kan ook gewoon het flesje open maken, de zoutoplossing erin laten zitten en tussen de 5 en de 10 sleutelpunten erin doen. Doe eerst eens 5, doe hem dicht, schud en spray... Als je niks voelt dan is het te weinig, als het echt een lichte branderigheid wordt had ik er iets water bij gedaan. Je zit dan wss tussen de 5 á 15 (max 20 denk ik) mg per spray ofzo..
Pascal schreef:2gr gedroogde paddo's in strorum.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:Niemand anders op dominator van de kaart aan het zijn??
Ik vind het echt weer een heel erg tof feestje!
Azymuth schreef:Ik ben aardig stoned.
Einstein schreef:Zo even kijken of ik extreem veel ketamine kan gaan gebruiken
-YOKI- schreef:GHB en 5-htp
Dr.Gonzo schreef:Hits from the Bong!
Vode schreef:ghb
Bonke schreef:Vode schreef:ghb
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten