Einstein schreef:3-MeO-PCP en ketamine
Doc schreef:Einstein schreef:3-MeO-PCP en ketamine![]()
wat vond jij van 3-meo-pcp?
voelde me wel lekker typisch dissiocatief achtig scheef, maar kon niet echt mijn vinger leggen op dat spul of ik het nou echt leuk vond of niet (in vergelijking met keta/methoxetamine)
endorr schreef:Methoxetamine.
endorr schreef:endorr schreef:Methoxetamine.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:Truffels werd een soort van hippy flip met een benzo fury erop. En vlak daarna halve Ferrari erop. Kei vet zitten spacen heel de avond en nacht. Als afzakkertje een beetje GHB genomen. Mijn eerste keer GHBWel eerst gewacht tot ik me al een paar uur"nuchter" voelde heb ik die GHB genomen. Ja, was een gezellige avond/nacht in mn huisje met mijn vrienden
endorr schreef:endorr schreef:endorr schreef:Methoxetamine.
+ lachgas.
We won't change untill we do
FrozenToast schreef:ILoveMDMA schreef:Truffels werd een soort van hippy flip met een benzo fury erop. En vlak daarna halve Ferrari erop. Kei vet zitten spacen heel de avond en nacht. Als afzakkertje een beetje GHB genomen. Mijn eerste keer GHBWel eerst gewacht tot ik me al een paar uur"nuchter" voelde heb ik die GHB genomen. Ja, was een gezellige avond/nacht in mn huisje met mijn vrienden
Wow, dit wil ik een keer proberen
Bonke schreef:peper en zout chips MXE en lachgas , puur uit verveling
ILoveMDMA schreef:FrozenToast schreef:ILoveMDMA schreef:Truffels werd een soort van hippy flip met een benzo fury erop. En vlak daarna halve Ferrari erop. Kei vet zitten spacen heel de avond en nacht. Als afzakkertje een beetje GHB genomen. Mijn eerste keer GHBWel eerst gewacht tot ik me al een paar uur"nuchter" voelde heb ik die GHB genomen. Ja, was een gezellige avond/nacht in mn huisje met mijn vrienden
Wow, dit wil ik een keer proberen
Ik zeg doen! Ik heb me echt van 22.00 tot 8.00 echt lekker gevoeld! Iedere keer weer net anders lekker, maar iedere keer super lekker!
Hmm, 50mg.Drugskonijntje schreef:Dat lekker zacht op de bank liggen, ogen dicht en dan muziek. Onbeschrijvelijk gevoel...
Nu maar weer is doen, deze lettertjes en schermen worden me teveel.
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA
Deze lettertjes hebben ook wel wat.MDMAmazing schreef:Hmm, 50mg.Drugskonijntje schreef:Dat lekker zacht op de bank liggen, ogen dicht en dan muziek. Onbeschrijvelijk gevoel...
Nu maar weer is doen, deze lettertjes en schermen worden me teveel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten