Bonke schreef:Genoeg bier, nu een keuze maken uit het stuff doosje
Cocainer schreef:Bonke schreef:Genoeg bier, nu een keuze maken uit het stuff doosje
Haha! zit hiero met hetzelfde dilemma!
Cocainer schreef:Ik begin onderhand toch wel te neige naar MXE
Maar wie weet..
Bonke schreef:Cocainer schreef:Ik begin onderhand toch wel te neige naar MXE
Maar wie weet..
MXE+ veel alcohol is flink de weg kwijt
OT: Beetje Pentedrone
Cocainer schreef:Bonke schreef:Cocainer schreef:Ik begin onderhand toch wel te neige naar MXE
Maar wie weet..
MXE+ veel alcohol is flink de weg kwijt
OT: Beetje Pentedrone
Vertel mij wat
Ik ga voor ''flink de weg kwijt''
Bedankt voor het herinneren
Cocainer schreef:Katers, katers... heb van tevoren al een beste bodem gemaakt gevuld met mini-pizza's en dubbelfris. Voor slapen een goed glas water achterover gooien en morgen middag rond een uur of 12, 1 dat ik wakker ben me goed vol stampen met fruit en groente en ik ben morgen avond weer het heertje zoals het hoort.
Morgen psychedelic anniversary!
Bonke schreef:Cocainer schreef:Katers, katers... heb van tevoren al een beste bodem gemaakt gevuld met mini-pizza's en dubbelfris. Voor slapen een goed glas water achterover gooien en morgen middag rond een uur of 12, 1 dat ik wakker ben me goed vol stampen met fruit en groente en ik ben morgen avond weer het heertje zoals het hoort.
Deze combi levert mij enorme duizeligheid op, zo erg dat ik de dag erna niet normaal functioneer. Dat noem ik ook een kater
Cocainer schreef:Bonke schreef:Cocainer schreef:Katers, katers... heb van tevoren al een beste bodem gemaakt gevuld met mini-pizza's en dubbelfris. Voor slapen een goed glas water achterover gooien en morgen middag rond een uur of 12, 1 dat ik wakker ben me goed vol stampen met fruit en groente en ik ben morgen avond weer het heertje zoals het hoort.
Deze combi levert mij enorme duizeligheid op, zo erg dat ik de dag erna niet normaal functioneer. Dat noem ik ook een kater
Kut voor jouw man
Well, here goes..
Cocainer schreef:Zooitje alcohol en MXE,
Ik ga hard, ik ga lekker..
Preksie schreef:Weer eens MXE, blijft toch leuk spul.
Dopamientje schreef:Vieze junks. Ik hou het gewoon bij een drankje.
Verzonden vanaf mijn Nokia 3310
Dopamientje schreef:Vieze junks. Ik hou het gewoon bij een drankje.
Verzonden vanaf mijn Nokia 3310
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Fenomeen schreef:6-APB
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten