FairyLesta schreef:vraag op vraag. met een theoretische hint verborgen in deze post.
6 dagen en 5 nachten - geen oog dicht gedaan
dezelfde tijd - geen kruimel of druppel binnen gespeeld
dezelfde tijd - opstaan van de vertrouwde plek enkel voor de wc eens te gaan bezoeken
dezelfde tijd - in dezelfde positie blijven zitten,
gedachten hebben een oorlog met elkaar - blijven kort en duidelijk; met een vleugje kinderlijke, vrolijke en een onbezorgde maar tegelijkertijd, egocentrische - absoluut krankzinnige gemeene en sluwe - SMILE - die tussen de 2 werelden een horisont lijn vormt en de einigste leider aan het worden is in de chaos van gedachten, beelden en een sneeuw storm waar de kristallen - herinneringen zijn geworden bijna een week geleden. Die een time and space feeling komleet ontdooit en tegelijker tijd - bevroren hebben, voor een langere tijd. door de spiraal vormige tornado recht naar een top punt van waanzin en euphorie; met als doelpunt - gaat verder brengen en weer laat ontwaken in de kleinste kamerke met die glanzende reflecterende tegeltjes, die de gezichten stillekes weer verbergen tot de volgende tijdsperk die je eerst moet doorstaan voor een wonder middel te krijgen die je de toegang geeft voor hierin terug te kunnen.
vraag op vraag. rararara Wat had ik genomen voor dit te kunnen en op die manier te schrijven ???
TheDoctor schreef:People assume that time is a strict progression of cause to effect, but actually from a non-linear, non-subjective viewpoint - it's more like a big ball of wibbly wobbly... time-y wimey... stuff.
TheDoctor schreef:U riep me, Poseidon?
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast