Ja hoor, een beetje wat ik ervan heb ervaren vanuit enkel mijn eerste ervaring en wat meer onderzoek op het internet.
- Ik heb de dosering niet afgewogen, maar ge-eyeballed. Gok rond de 70-80 milligram (1.5+ sleutelpunt) als startdosis met na anderhalf uur nog zo'n 40 milligram(1 sleutelpunt) als redose. Ik las op het internet dat MXP in tegenstelling tot diphenidine zelf wat meer een lineaire verdeling van effecten heeft en dat je dus minder snel 'teveel' pakt. De doseringen zijn oraal ingenomen met een glas water, het spul loste alleen niet op, daar waar diphenidine dat wel deed. jammer genoeg. Het smaakte wel een stuk minder vies dan diphenidine, pluspunt!

- De setting was gewoon thuis, achter mijn computer aan het chatten in de tinychat en via telegram. Ik werd al snel wat vager en gesprekken waren héél lastig te lezen en te volgen. Heb mij geëxcuseerd, heb de redose genomen en ben daarna in bed gaan liggen een beetje muziek aan het luisteren.
- De effecten leken wel een beetje op die van diphenidine, vooral interacties/praten was aardig verwarrend via mobiel/computer dus. Muziek was aardig chill om te luisteren en ik droomde een beetje in mezelf weg. Er ervoer een 'warme gloed' tijdens de hele ervaring, iets dat diphenidine zelf miste imo. een uurtje of 3 na de eerste inname heb ik mijn oordopjes uitgedaan en viel ik met een minuutje of 20 in slaap, een stuk makkelijker dan na methoxetamine dus. Toen ik weer wakker werd had ik nergens last van, geen kater/vaag gevoel of whatsoever, misschien dat dat anders wordt na een hogere dosering. CEV's waren nog niet heel duidelijk en enkel op de piek aanwezig, een beetje structuren in zwart/lichttinten, maar dat zal ook wel meer worden naarmate de dosering iets omhoog gaat.
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.