Bier schreef:Ik heb nog wat cannabis thuis liggen, ga er dinsdag samen met mijn verantwoordelijkheid behandelaar afscheid van nemen...
Perry schreef:Een voorraadje jeiter en volgens mij heb ik nog ergens DMT... Ik weet alleen niet waar
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
bonghit schreef:2 flesjes speciaal bier gekocht in Valkenburg
Was enorm veel keus dus maar gewoon wat meegenomen
verneukeratief schreef:bonghit schreef:2 flesjes speciaal bier gekocht in Valkenburg
Spreken we hier dan van een vakantiehuisje?
verneukeratief schreef:bonghit schreef:2 flesjes speciaal bier gekocht in Valkenburg
Spreken we hier dan van een vakantiehuisje?
Bier schreef:(voor het weekend, mag ze op mijn nieuwe woonplek doordeweeks niet nuttigen).
Bier schreef:Bier schreef:Ik heb nog wat cannabis thuis liggen, ga er dinsdag samen met mijn verantwoordelijkheid behandelaar afscheid van nemen...
Ik vind het eigenlijk zonde om de cannabis weg te gooien, maar nog meer zonde om het op te roken. Ik wou dat ik het aan iemand kon geven die niet verslaafd is of die niet wil stoppen... mijn vb'er zal hier niet achter staan waarschijnlijk. Ik moet een ritueel zien te vinden, er iets mee doen om het af te sluiten... heeft iemand nog tips hoe ik dit het beste aan kan pakken?
Jmths schreef:Bier schreef:(voor het weekend, mag ze op mijn nieuwe woonplek doordeweeks niet nuttigen).
Ik heb net stiekem twee biertjes gekocht om nu op te drinken, mag alleen als je niet volwassen bent.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten