heroesss schreef:wiet,hasj,valium,kratom,alcohol,oxazepam
knolselderij schreef:knolselderij schreef:alcohol en daardoor gvd tog weer n lijntje sos
zelfde verhaal
Rabbithole schreef:knolselderij schreef:knolselderij schreef:alcohol en daardoor gvd tog weer n lijntje sos
zelfde verhaal
Zo moeilijk is "nee" zeggen toch niet?
Devil Fish schreef:Rabbithole schreef:knolselderij schreef:zelfde verhaal
Zo moeilijk is "nee" zeggen toch niet?
Haha, ga je nou ontkennen dat cocaïne verslavend is?
OT: Enkel wiet.
Rabbithole schreef:Nee, maar ook tegen verslavende middelen kun je nee zeggen, toch? Ga jij nou ontkennen dat het onmogelijk is om nee te zeggen tegen coke?Er is gewoon wilskracht voor nodig, kom op, niet overdrijven hoor!
Devil Fish schreef:Rabbithole schreef:Nee, maar ook tegen verslavende middelen kun je nee zeggen, toch? Ga jij nou ontkennen dat het onmogelijk is om nee te zeggen tegen coke?Er is gewoon wilskracht voor nodig, kom op, niet overdrijven hoor!
Ik zei nergens dat het onmogelijk is om nee te zeggen. Jij zei dat het niet zo moeilijk was. Daar ben ik het niet mee eens. Ik overdrijf ook niet hoor. Je onderschat het
En het is ook nog eens per persoon en de situatie waarin hij zit verschillend. Voorzover ik heb kunnen merken is de trek minstens even hard als die van sigaretten. En stoppen met roken is wel degelijk moeilijk.
Als je daar niet vatbaar voor bent omdat je het niet leuk vindt (dan heb je die trek zowiezo nooit), nooit veel of erg frequent gebruikt hebt merk je daar trouwens weinig van. Dat is het gevaarlijke eraan, dat de trek die je herkent na één lijntje te nemen gewoon op totaal random momenten de kop opsteekt (zonder wat gebruikt te hebben). Als er dan ook nog eens alcohol in het spel is en het spul is er gewoon of makkelijk te krijgen, dan overdrijf ik zeker niet als ik zeg dat het dan heel moeilijk is, het is net zoiets als honger, of drang om te pissen.. Als de bovenstaande symptomen ontbreken is het natuurlijk wat anders (zoals ik denk dat bij jou het geval is, anders zou je zoiets niet beweren).
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten